15 oktober 2008
Trådstartare
J-P-R skrev:
Just nu ser det ut som någon burnat över din bil med smala däck. Men se till att någon photshoppar ett tjockt streck i mitten, tror som många andra det skulle rädda det hela.
Sen personligen skulle jag aldrig resa iväg och låta någon annan person sköta förmedlingen av önskemål vid lackering. Det är ju som uppgjort för att skita sig.
Personligen så har man inte 70.000:- att punga ut på en renovering, lackering samt byte av motor..
Just därför vart det en polare. Säger inte att jag är otacksam, snarare överlycklig att jag har en polare som kan hjälpa mig med saker som annars hade fått stå till jag fått en egen son och började drömma om bilen.
Tack alla som svarar och ger råd, det hjälper verkligen med era tips och åsikter.
Uppskattar verkligen era svar!
Och Patrik (Masterworks)!
Du lär ännu en gång bli min räddare i nöden, ditt tips om ett brett svart streck kan säkert bli nice tillslut.
Kan man inte prova på att photoshoppa denna bild som den e då tror ni?
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho