Hej, har varit och provkört en e55 amg som vibrerar vid körning, inte jättekraftigt men det finns dock där ändå. Det är INTE fälgarna eller däcken som gör det då dom är nybalanserade. Vad tror ni det kan vara för fel?
eftermarknads fälgar så det inte finns någon centreringsring? glapp i en styrled. finns ju femtioelva bussningar på en merca som kan ha gett sig.. så någon utav dessa är det;)
eller en dålig balansering utav han som gjorde det;P
eftermarknads fälgar så det inte finns någon centreringsring? glapp i en styrled. finns ju femtioelva bussningar på en merca som kan ha gett sig.. så någon utav dessa är det;)
eller en dålig balansering utav han som gjorde det;P
nae de är orginal amg fälgar på den.. lätt att byta bussningar eller det ett rent helvete?
Låter som dåliga bussningar i framvagnen, inte ovanligt med likande fenomen på BMW bilar. Har haft samma problem på min BMW 740, det var en länkarmsbussning som var kass på den.
låter som styrstaget börjar bli sletet bilen vibrerar som fan då samma fel på våran merca 1050kr på mercedes kostar ett nytt byter man på 20 min samma fnomen som du beskriver va på våran
låter som styrstaget börjar bli sletet bilen vibrerar som fan då samma fel på våran merca 1050kr på mercedes kostar ett nytt byter man på 20 min samma fnomen som du beskriver va på våran
Vibrerar som fan tycker jag inte att den gör, det finns där men inte sådär jättemkt och så ökar ju inte vibrationerna när jag gasar på..