Det brutalaste som stått jämte din bil i rödljuset!?

Pikey
6 januari 2009 · 2 283 Inlägg

zijaa skrev:

Pikey skrev:
Rejsat mot Supror, skylines m.fl. och de har dragit mig stenhårt när jag hade audin.
Men det värsta var påväg ner till Firetraxx och man ser detta i backspeglen och börjar dra på
när jag når 240km/h är han långt borta :p
Bilen jag pratar om är inte en vanlig jävla F430 det är en F430 Scuderia.



http://www1.garaget.org/gallery/archive/38435/536600_dmihem.jpg
Detta var givetvis på motorvägen. smile

Har ju fått en del exotiska bilar att gasa men inget direkt rejs, har bara bett de dra på en del sen snackat med dem samtidigt som vi kört tongue

om man kollar på fälgen så tror man den står still

Ska jag lägga upp fler bilder?
Tog dessa med en EOS400D på motorvägen.

R.I.P. Michael Jackson!
Big_JN
6 januari 2009 · 2 126 Inlägg

Stod bredvid en Porsche GT3 vid ett rödljus i Hbg i somras, själv satt jag i XR2:an och gasade til lite för att försöka få en reaktion!  O fan vad jag skrattade när föraren varvade upp boxern för att sedan dra iväg så fort det blev grönt! Vid nästa rödljuse gled jag upp bredvid dom igen och tittade på föraren och passageraren som skrattade som fan! big_smile
Jag vart rätt nöjd då dom flesta med grymma bilar bangar för att göra nåt sånt och jag fick höra och se en GT3:a dra iväg  smile

wildboy_87_
6 januari 2009 · 1 062 Inlägg

jag är nog det brutalaste som stått brevid dig  big_smile

ne men allvarligt det e nog min grannes trimmade plymoth duster

mvh

Team Björkeryd
MrL Med lem
6 januari 2009 · 624 Inlägg

Kan nog ha varit tdi-racings Caddy smile Den är grym..

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se
MB350se S-klass =)
6 januari 2009 · 295 Inlägg

Måste nog vara lagomt tråkig å skriva en Sl55 amg..
å när vi träffa han var vi  finland.. vid rött ljus fick vi started med en 190 merca wink han i 55sl försökte inte ens.. Sen blocka vi hans omkörningar i ca en mil.. sen fick han chansen å dra om oss tongue då ringde telefon när man svara så skratta morbror å sa, inte varje dag en sl 55 kör om en på väggrenen va tongue

För övrigt så starta vi bägge i happis, dock morbror 1.5 timmar efter oss.. Ändå han dom ikapp å dom han stanna å äta å ändå vinna å hinna till stället vi skulle in till i finland.. 34mil in i finland.. dock sunka vi ju in han me röd ljuset där vi såg han ca 10mil från målet tongue

BMW 328IA "beevern" (1997)
E_Koistinen kolvsmältarn
6 januari 2009 · 6 Inlägg

En Spegel höhöhö

Jag har hört att det är bra att köra elbil.Det är därför jag kör med sladd
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang