3026
Sök

Vattenproblem 740

925 Inlägg
30 november 2008
Trådstartare
hej

jag har har problem me vatten i reservhjulsbaljorna som kommer från ingenstans.
Genomblöt hela tiden och nu ska jag bygga ljud men såg att det var kondens under hela skuffluckan vad tror ni jag måste göra för att se vart de kommer ifrån byta list? eller nått annat

Är tacksam för svar

Feel The Difference

906 Inlägg
30 november 2008
Du kan ju torka ur den helt och hållet, göra den torr dvs, sen lägger du dig i bagaget med en stor lampa och ber en polare spruta med högtrycken eller bara en vattenslang på bilen så kanske du ser vart vattnet kommer in i från, så har vi testat att par gånger, ibland ser man ibland inte men är la bara testa:)

=)

430 Inlägg
1 december 2008
kolla lister och vattenkanalerna från taket-kan ju vara igensatta...annars kolla på bottenpluggarna finns i bägge baljor+reservbaljan...

Mopar or no car!

455 Inlägg
1 december 2008
jag brukar ha mittenfacket öppet på vintern i volvon så man får in lite varmluft i bagagen så blir det ingen kondens! men det kanske du redan har!

>syns man inte finns man inte<

845 Inlägg
1 december 2008
Legwind skrev:
hej

jag har har problem me vatten i reservhjulsbaljorna som kommer från ingenstans.
Genomblöt hela tiden och nu ska jag bygga ljud men såg att det var kondens under hela skuffluckan vad tror ni jag måste göra för att se vart de kommer ifrån byta list? eller nått annat

Är tacksam för svar

jag hade vatten på högra sidan, det var så att det var en svetsskarv i hörnan under blinkers och bromsljus, så var bara att ta keramisk metall och sen slipa lite fint, det var hållt bra iaf, kanske inte det snyggaste att göra, men duger för mig

243 Inlägg
1 december 2008
antenner bruka kunna läcka och runt baklusen. kan även vara täppt i kanalerna (slangarna man ser i bagageutrymmet)

Sök