Hejsan... undrar hur varma bromsarna på en 740 normalt blir ? har tänkt måla dessa men skall man satsa på värmebeständig färg eller kan man ta vanlig färg ? finns lite mer kulörer att välja på bland vanliga färger så..
men vad finns hammarlack i för roliga färger då ? Vill ha något annat än svart och silver tänkte dra det i samma färg som detaljerna i motorrummet... dvs blått..
Så länge inte bromsarna ligger på någonstans så håller det utan problem.
Shallie: Hammarlack finns i rött och blått också. Har hammarlackmålade blåa ok på min, kanske inte syns på bilderna i galleriet men. Är typ som samma färg som min bil iaf.
Så länge inte bromsarna ligger på någonstans så håller det utan problem.
Shallie: Hammarlack finns i rött och blått också. Har hammarlackmålade blåa ok på min, kanske inte syns på bilderna i galleriet men. Är typ som samma färg som min bil iaf.
Låter bra detta Vart införskaffas lättast hammarlacken finns de på ex micro o mekonomen ?
Vart införskaffas lättast hammarlacken finns de på ex micro o mekonomen ?
Ja det finns där, annars brukar vilken färgaffär som helst ha det hemma. Biltema har väl också, men man kan lika gärna kosta på sig den "riktiga" hammerite.
Jag bugar och bockar för alla svar Lär bli en tripp till stan snart o införskaffa sig detta... ser alltid fräschare ut.. iallafall när man har såppas öppna fälgar
men vad finns hammarlack i för roliga färger då ? Vill ha något annat än svart och silver tänkte dra det i samma färg som detaljerna i motorrummet... dvs blått..
Mvh // Charlie
Välsorterade färgbutiker kan bryta hammarlack i nästan vilken kulör som helst.