3108
Sök

någon som vet vart man köper en automatlåda lr renoverar till rätt pris?

1 813 Inlägg
22 december 2008
Trådstartare
hejsan har en volvo 855 T5r som jag köpte för några dagar sedan. dagen efter jag köpt den börja massa lampor nya och lådan blev sämre och sämre! vet ej vad som hänt men igår försvann backen när jag la i den bara så där har funkat hur bra som helst. och nu var jag ute å skulle köra iväg å kom max 10 meter och det sa bara PANG och nu driver den inte fram lr bak lr något nu står den bara still:S

någon som vet vart man får tag på en låda lr kan fixa den gamla lr något fan har inte haft bilen 1 vecka än köpte den i torsdes och redan krångel. förra ägaren sa bara att han tycker synd om mig att det hände för han har inte haft problem med den bra svar tack för den jävla pucko.

så snälla vad gör jag :S måste ha tag på en låda iaf!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 813 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
nu behöver jag inte renovera lådan längre nu behöver jag verkligen en ny! blev lite värre igår hehe skött hål i lådan!  jag letar för fullt på skroter å grejer men finner typ ingen låda i närheten:S

Ace Ventura
1 240 Inlägg
Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
23 december 2008
finns inte tex växelådor som turbos starts motorer osv "utbytes" man köper en renoverad och de ska ha den gammla?

1 813 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
jo jag pratade med en som renoverade men han skulle ha 11500+moms och mina gamla i inbyte det tyckte jag lätt mkt och då får jag komma med bara lådan i handen:P

Ace Ventura
1 240 Inlägg
23 december 2008
dj_padde skrev:
jo jag pratade med en som renoverade men han skulle ha 11500+moms och mina gamla i inbyte det tyckte jag lätt mkt och då får jag komma med bara lådan i handen:P

yikes

Hoppas du visade brunögat för han...

Offroad Racing
3 123 Inlägg
25 december 2008
10-15000 för en renoverad utbyteslåda tycker inte jag låter så farligt, visst det är en del pengar men den är ju helt renoverad.

Nu är jag visserligen inte så hemma på små volvolådor men ändå... Det brukar ju inte vara billligare bara för att det är mindre grejer...

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

Sök