Aah det blir nog bra! ska du lacka själv eller? säker på att du inte ska ha kvar listerna? tkr de skulle va snyggt kan säkert bli bra utan oxå, är la kanske jag som har dålig fantasi
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
jag kör med breddare o valsade kanter på min 3a, måste dock kapa bort kanten in mot hjulhuset på breddarna. Sen silikona fast dom Tror de hade sett bäst ut med något som bryter av den beige:a färgen. Men blir riktigt cleant utan också. I vilket fall som, så tror jag att den blir riktigt fet! Lacka själv?
jag ska testa och lacka den själv ja aldrig lackat en seriös bil förut så det visar sej hur det blir blir de inte bra så är det bara att lämna bort det har haft funderingar på om man skulle få en tunn rand pinstripad längst ner i orginalskåran av listerna för att bruta lite men ändå va lite diskret får se
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
dom kanske hade sa han , men om dom hade så låd dom under en meter snö nu haha ... men han har ett bra stort lager hemma på gården också med gamla bilar och delar så han skulle ta en titt där
dom kanske hade sa han , men om dom hade så låd dom under en meter snö nu haha ... men han har ett bra stort lager hemma på gården också med gamla bilar och delar så han skulle ta en titt där
okej vem fråga du ?
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
okej vem fråga du ?
kalle gubben själv
okej vem fråga du ?
kalle gubben själv
okej fan vet ju vart han har allt så
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte