Men vaacum i insuget lär du aldrig få. Dieslar går med atmosfärtryck eller övertryck hela tiden. Iaf de som saknar spjällhus. Nyare bmw dieslarna har faktiskt spjäll, men de krånglar friskt.
Och ska du ha avgastemp ska den sitta före turbon. För det är tempen på det som går in i turbinen som är intressant. Så den inte smälter.
Men vaacum i insuget lär du aldrig få. Dieslar går med atmosfärtryck eller övertryck hela tiden. Iaf de som saknar spjällhus. Nyare bmw dieslarna har faktiskt spjäll, men de krånglar friskt.
Och ska du ha avgastemp ska den sitta före turbon. För det är tempen på det som går in i turbinen som är intressant. Så den inte smälter.
menade tryck;) okaj på det viset jaja något kan ju hålet vara bra till NU är jag hemkommen i den nya bilen en Jetta mk1 diesel med 50 friska hästar haha toppade 110 på vägen hem
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
då har man vart en snabbsväng i garaget igen fixat olja till turbon! orginalledningen passade rakt på sen har jag börjat kapa bitarna till dom nya tryckrören:)
har inte hänt så mycket det sista då jag grejat med den nya jettan:) fått på breddare på den och beställt coilovers samt däck till den
ska till gargaget sen i eftermiddag igen och börja svetsa tryckrören:)
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse