idag har det hänt en hel del! tryckrören har byggts klart samt att bilen provstartats utan insug och det ser bra ut! lite avgasläck bara:) här kommer det en hög med bilder
hmm vad händer här??
klart
filtret påå sin nya plats, avskillt från motor!
tryckförsörjning till LDA
tryck till laddtrycksmätare
tryckrören!
fick bli 2" till fjädertornet sen 2,5" resten... vart helt enkelt för trångt med 2 st 2,5" rör bakom motorn
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Men du kan ju inte sätta i en glasslåda när resten är tjusigt.. näfan.. ta en blank aluplåt och bocka till åt sidan och över bara så är det skyddat och snyggt.
Kämpa på nu, jag får nog hämta mina blästrade och pulverlackade fälgar snart hoppas jag
Men du kan ju inte sätta i en glasslåda när resten är tjusigt.. näfan.. ta en blank aluplåt och bocka till åt sidan och över bara så är det skyddat och snyggt.
Kämpa på nu, jag får nog hämta mina blästrade och pulverlackade fälgar snart hoppas jag
ja det får bli något i den stilen gött då får du fixa ut bild i tråden din ! va blir de för färg i år?
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
ja det får bli något i den stilen gött då får du fixa ut bild i tråden din ! va blir de för färg i år?
tycker jag, alt om du tar en genomskinlig akryl/makrolom, som du värmer och bockar, hade nog varit fräckt!
Fälgarna kommer att bli silver, det känns mest gångbart tycker jag, vid eventuellt skifte eller avyttrande. Funderade på vita ett tag, men då får man hålla efter dem så jävligt. Hade bilen varit typ helvit så hade jag satsat på nåt roligare, tex öhlin-gul eller riktig babyrosa/blå