Osmakliga o sönderstylade BMW M3s?

TheXaZ
3 januari 2009 · 29 Inlägg

Bläddrade tidigare igenom en liten del av gorg:s utbud av gamla M3 bilar, speciellt E36 karossen.

Seriöst, man blir ju mörkrädd..
Varför förstöra en bil som redan är så perfekt original med massa eftermarknadskjolpaket i taskig glasfiber från polen?   Tex, C-max paket, o andra styggelser, och hur snyggt är det egentligen med kopior av M3 E46 stötfångare på E36 karossen?  Varför sågar man upp huv o skärmar för att limma på gälar o andra luftintag, eller ännu värre påklistrade gälar som inte fyller någon som helst funktion.  Höga aluminium o plast vingar på en gatbil, dessa typer av vingar som egentligen är skapta för extrema motorsporter som GTR o drifting, DTM slutrör som var modernt i början på 90 talet.  Listan kan göras lång. smile

Värt?  Med tanke på värdeminskningen på bilen och om man nån gång ska sälja en sån bil, hur lätt kan vara?

och ja jag vet, smaken är som baken och man gör precis vad man vill med sin bil, men de handlar ju bara om sunt förnuft. xD  Det gäller ju egentligen alla sorts bilmodeller som är lite speciella och gjordes i färre exemplar.

Inget illa menat och ingen behöver ta åt sig, men är de någon som håller med mig?

Senast redigerat av TheXaZ (9 januari 2009)

BMW 540 "Loket II" (1996)
Lindberg88
3 januari 2009 · 1 418 Inlägg

håller med dig, finns inge värre en att förstöra bilar med kjolpaket, visst org paket m3 paket på en 328 coupe tex ser jag inget fel med men snuskigt stora rieger vingar å sånt, nä fy fan!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
262turbo
3 januari 2009 · 1 004 Inlägg

du har helt rätt tycker att radband och kulsäten och persiskamattor passar mycke bättre på en bmw.... absolut ingen plast... smile

Senast redigerat av 262turbo (3 januari 2009)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
evilaudio
3 januari 2009 · 16 195 Inlägg

men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Lindberg88
3 januari 2009 · 1 418 Inlägg

evilaudio skrev:
men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

hellre det än en ful bil.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Darkie dARKiE
3 januari 2009 · 5 031 Inlägg

Tur man inte ingår i den dära gruppen big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
TheXaZ
3 januari 2009 · 29 Inlägg

Lindberg88 skrev:
håller med dig, finns inge värre en att förstöra bilar med kjolpaket, visst org paket m3 paket på en 328 coupe tex ser jag inget fel med men snuskigt stora rieger vingar å sånt, nä fy fan!

Ja man tackar ja.. hehe   

Ja originalstyling är grejen, sålänge det är BMW originaltillbehör. smile

BMW 540 "Loket II" (1996)
bmx
3 januari 2009 · 7 100 Inlägg

men låt folk styla hur dom vill!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
m3racing
3 januari 2009 · 66 Inlägg

Håller inte med dej. Hade nämligen en Dakargul M3 med hela rieger paketet på,Och jag måste säga att den var fan så mycket snyggare med det på en orginal.

Volvo s60R "Flashgrön" (2004)
TheXaZ
3 januari 2009 · 29 Inlägg

262turbo skrev:
du har helt rätt tycker att radband och kulsäten och persiskamattor passar mycke bättre på en bmw.... absolut ingen plast... smile

Åhh orka xD

Det finns två sorters och då väldigt olika folkgrupper som kör BMW ja..  wink

BMW 540 "Loket II" (1996)
evilaudio
3 januari 2009 · 16 195 Inlägg

Lindberg88 skrev:

evilaudio skrev:
men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

hellre det än en ful bil.

tur att alla tycker olika då.. själv anser ja att en bil som e orginal e bara ett bevis på att personen som äger bilen är ohändig elle feg..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Big_JN
3 januari 2009 · 2 126 Inlägg

Jag tycker det är bra att smaken e som baken, tvådelad och med ett rövhål i mitten! wink

Nä seriöst, Fyfan vad tråkigt det hade varit om alla bilar såg likadana ut!

expect1991
3 januari 2009 · 1 814 Inlägg

Smaken är som baken, delad.

Vad som är snyggt är unikt för varje person, även om jag personligen föredrar det cleana stuket smile

vw___tompa Avstängd
3 januari 2009 · 386 Inlägg

evilaudio skrev:

Lindberg88 skrev:

evilaudio skrev:
men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

hellre det än en ful bil.

tur att alla tycker olika då.. själv anser ja att en bil som e orginal e bara ett bevis på att personen som äger bilen är ohändig elle feg..tongue

Själv så hoppas jag att plast kommer att gå upp med ett par 100% i pris så kanske alla fula sönderplastade bilar försvinner! Nä fy fan för plastbilar, själv så tycker jag att det ska va enkel och stilren styling.

Volmod
3 januari 2009 · 150 Inlägg

Jag tycker det är kul med folk som inget har ett öga för vad som är snyggt o inte för fy helvetes jävlar va kul man kan ha åt dom smile

CarpeDiem German Engineering
3 januari 2009 · 9 082 Inlägg

Det är inte kul att se sönderstylade M3:or, tycker synd om bilarna. De är ju redan fina original.

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
bjoorniiee
3 januari 2009 · 356 Inlägg

Nödvändigt att starta en tråd om det här? Vore kanske bättre med en blogg ?

Volmod
3 januari 2009 · 150 Inlägg

bjoorniiee skrev:
Nödvändigt att starta en tråd om det här? Vore kanske bättre med en blogg ?

Ar det nån du ska vända dig till angående den här frågan så är du ju inte trådskaparn utan moderatorerna...

no_fake
3 januari 2009 · 865 Inlägg

evilaudio skrev:

Lindberg88 skrev:

evilaudio skrev:
men hur j-vla kul e de å ha en orginal bil??

hellre det än en ful bil.

tur att alla tycker olika då.. själv anser ja att en bil som e orginal e bara ett bevis på att personen som äger bilen är ohändig elle feg..tongue

hehe hörs jag till ohändig elle feg då mina bilar e nästan org utvändigt:lol:

no_fake
3 januari 2009 · 865 Inlägg

vw___tompa skrev:

evilaudio skrev:

Lindberg88 skrev:

hellre det än en ful bil.

tur att alla tycker olika då.. själv anser ja att en bil som e orginal e bara ett bevis på att personen som äger bilen är ohändig elle feg..tongue

Själv så hoppas jag att plast kommer att gå upp med ett par 100% i pris så kanske alla fula sönderplastade bilar försvinner! Nä fy fan för plastbilar, själv så tycker jag att det ska va enkel och stilren styling.

haha så ska du själv sätta plast på din golf

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang