Slänger upp lite bilder på gårdagens och dagens arbete i garaget. Hämtade instrumentbrädan och dörr sidorna från flock igår, riktigt nöjd med resultatet. Ska bara klä dörrsidorna lite med kolfiberfolie innan dom är 100%-iga.
Färdig (för tillfället) med tryckrören från IC:n till spjällhuset. Ska ta andra sidan i helgen eller början på nästa vecka. Tjejen hämtade ut alla skruva och sånt till kammarna från Biva idag, får tacka Markus för en bra affär. Dessa åker i på måndag när momentdragaren hittar till garaget.
Va tror ni om placeringen av dumpen? Blir återcirkuleringen för lång?
Ska ta och köpa lite rejälare slangklämmor plus att det kommer sitte dubbla där det går åt, t.ex. vid spjällhuset.
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
Duktigt trött man är på sk**en nu. Ingenting går som man vill. Försökte få dit växellådan ikväll men det gick så där. Eller inte alls om man säger så. Har inte hunnit fixa downpipen så den kan lämnas iväg på svets och inte bytt skruvarna till kammarna. Nu står bilen uppallad så kommer inte kunna göra något innan lådan är på plats.
AAARRGGGHHHH!!!
Nya tag på söndag.......
Behöver du hjälp med att konvertera dina R33 strålkastare? Skicka PM för mer info Bilen - Min sida - Projekttråden
I nästa vecka ska downpipen iväg på svets. Ska bara få tag på slang till återcirkuleringen från dumpen. Så inom ett par veckor borde det kunna blir uppstart (kanske!!). Semestern börjar på måndag men har en del uppbokat, så får se hur mycket tid det blir över till bilen.
Jo kanske.. Har ju som skrivet semester från och med måndag, men med en sambo som är som en tornado så är det aldrig en lugn stund så får se hur mycket vi kommer vara hemma.
Jo det är ju bättre. Nackdelen är att jag inte om jag vill ha det som det är nu, blir väldigt tajt mot huven. Så tänkte prova mig fram lite sen när jag väl fått igång den.