Går ju inte att förneka att killen har smak.. men WHY !!?

Germax
11 januari 2009 · 12 086 Inlägg

Den såg ju rätt fräsh ut, men MB fälgar och MB grill känns ju lite odd? tongue

H3dlund Med lem
12 januari 2009 · 1 127 Inlägg

Kul med nån som vågar sticka ut i mängden. smile

Beeenny
12 januari 2009 · 982 Inlägg

haha..den va ju cool

steifan DR!FTT3KN!K3R
12 januari 2009 · 10 427 Inlägg

Tycker nån kan photoshoppa en motsvarande variant med njurar i grillen istället wink
Då börjar vi snacka märkligt tongue

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
camaro67 Meister
12 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Dne va faktist riktigt snygg. Jag fattar inte varför alla gnäller om grillen för den va de inga fel på. Enda som man kan klaga på är väll som sagt märket på fälgarna. Men sen att blrja snacka skit om att man inte ska ta grejor ifrån andra märken då börjar man ju undra.. De är väll vad folk har gjort i alla tider?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Rock-Star
12 januari 2009 · 2 982 Inlägg

hade han inte råd med en riktig merca?

TFkarlsson Varningar. 36
12 januari 2009 · 1 200 Inlägg

Jag tycker den var fet, troligtvis den fetaste volvon någonsin. smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
Izual
12 januari 2009 · 4 571 Inlägg

Varför köpte han inte en merca på en gång?

Rock-Star
12 januari 2009 · 2 982 Inlägg

Izual skrev:
Varför köpte han inte en merca på en gång?

poletten gick förmodligen inte ner hela vägen

camaro67 Meister
12 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Izual skrev:
Varför köpte han inte en merca på en gång?

Vad är de för fel med att han har satt på merca fälgar? Grillen är merca inspirerad och de är väll roligare än att göra som alla andra och ha xc-grillen?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Izual
12 januari 2009 · 4 571 Inlägg

camaro67 skrev:

Izual skrev:
Varför köpte han inte en merca på en gång?

Vad är de för fel med att han har satt på merca fälgar? Grillen är merca inspirerad och de är väll roligare än att göra som alla andra och ha xc-grillen?

Att sätta på mercafälgar göra en "merca" grill samt att sätta på elegance emblem tycker jag bara ser fel ut på en volvo.

Mortalis VW-nörd?
12 januari 2009 · 4 332 Inlägg

Så in i helvete fult när man har en annan tillverkares logotyper på! Annars går de ju an att likna, eller låna andras idéer, angel eyes e ju ett exempel på "låna" från BMW, men inte fan smackar man på ett BMW märke på motorhuven för de.
Som den jävla idioten ja mötte som satt på merca stjärnan på sin huv och försökt pilla bort Mitsubishi märket (var en Galant). Då förstör man ju allt arbete på tio sekunder tongue

Men de e la kul att dom gör nåt annat än: XC grill, usa blinkers, sänka, tona, R vinge, R märke, R fälgar, R keps, R klocka, R instegslister osv tongue

Senast redigerat av Mortalis (12 januari 2009)

940R
12 januari 2009 · 1 567 Inlägg

Mortalis skrev:
Så in i helvete fult när man har en annan tillverkares logotyper på! Annars går de ju an att likna, eller låna andras idéer, angel eyes e ju ett exempel på "låna" från BMW, men inte fan smackar man på ett BMW märke på motorhuven för de.
Som den jävla idioten ja mötte som satt på merca stjärnan på sin huv och försökt pilla bort Mitsubishi märket (var en Galant). Då förstör man ju allt arbete på tio sekunder tongue

Men de e la kul att dom gör nåt annat än: XC grill, usa blinkers, sänka, tona, R vinge, R märke, R fälgar, R keps, R klocka, R instegslister osv tongue

Var det en mörkblå Galant? Men en  liten invadrare som ägare?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Xuri One Man Clan
12 januari 2009 · 4 287 Inlägg

Höhö

Tyckte i alla fall "hans" traktor var finare än din

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Tuffhaggman
12 januari 2009 · 864 Inlägg

camaro67 skrev:
Dne va faktist riktigt snygg. Jag fattar inte varför alla gnäller om grillen för den va de inga fel på. Enda som man kan klaga på är väll som sagt märket på fälgarna. Men sen att blrja snacka skit om att man inte ska ta grejor ifrån andra märken då börjar man ju undra.. De är väll vad folk har gjort i alla tider?

Håller med...

Varför inte muttra "Har du inte råd med en RS" till dom som monterar den typen av styling på sin a4, samma sak gäller väl som som monterar R-delar på sina t5...

Han försöker ju knappast lura någon att det är något annat än vad det är, något som förekommer bland folk som monterar R-delar och M-spoilers...

Han har ju gjort bilen snyggare än originalet och definitivt roligare att se på än alla R-stylade motsvarigheter med xc-grilllar....

Arbetet ser förövrigt väldigt nogrant ut och det borde han också få beröm för...

Crozzfire Avstängd
12 januari 2009 · 512 Inlägg

Jag gråter! Köp en merca, inte låna fälgar från en Rostig MB!

Mortalis VW-nörd?
12 januari 2009 · 4 332 Inlägg

940R skrev:

Mortalis skrev:
Så in i helvete fult när man har en annan tillverkares logotyper på! Annars går de ju an att likna, eller låna andras idéer, angel eyes e ju ett exempel på "låna" från BMW, men inte fan smackar man på ett BMW märke på motorhuven för de.
Som den jävla idioten ja mötte som satt på merca stjärnan på sin huv och försökt pilla bort Mitsubishi märket (var en Galant). Då förstör man ju allt arbete på tio sekunder tongue

Men de e la kul att dom gör nåt annat än: XC grill, usa blinkers, sänka, tona, R vinge, R märke, R fälgar, R keps, R klocka, R instegslister osv tongue

Var det en mörkblå Galant? Men en  liten invadrare som ägare?

Vill minnas att den var vinröd, men det kan ha varit blå också, de va ju iaf en person med utländsk bakgrund svar ja.

Niklas1987 NO
12 januari 2009 · 2 182 Inlägg

Jaha, ännu en stylad Volvo. Varken ful eller snygg i mitt tycke

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Arradin
12 januari 2009 · 631 Inlägg

Tycker för övrigt att det är förbannat komiskt att höra " bra att det är något annat än R blablabla " .. Med tanke på att man får höra samma sak om folk som inte stylar bilar alls..   HUr kul är det att glida runt i något som ser ut som allt annat ?

Tar naturligtvis åt mig lite med tanke på att jag R stylar min, med XC Grill..  och Köper R fälgar .. men det är för att JAG vill ha det för att JAG tycker det är snyggt... inte fan stylar man sin bruks bil så som ANDRA vill ha det, om man inte är helt blåst..  Men men..

Westberg Japs :)
12 januari 2009 · 775 Inlägg

usch usch

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang