Går ju inte att förneka att killen har smak.. men WHY !!?

kenny_crx
12 januari 2009 · 836 Inlägg

fruktansvärt töntigt

Honda CRX "Sparkles" (1988)
SJODIN222
12 januari 2009 · 160 Inlägg

Arradin skrev:
Tycker för övrigt att det är förbannat komiskt att höra " bra att det är något annat än R blablabla " .. Med tanke på att man får höra samma sak om folk som inte stylar bilar alls..   HUr kul är det att glida runt i något som ser ut som allt annat ?

Tar naturligtvis åt mig lite med tanke på att jag R stylar min, med XC Grill..  och Köper R fälgar .. men det är för att JAG vill ha det för att JAG tycker det är snyggt... inte fan stylar man sin bruks bil så som ANDRA vill ha det, om man inte är helt blåst..  Men men..

Som man bruka säga, word word word, jag håller med dig

Och den där Mortalis, att inte du doktorerar i allvetande...du skulle gå ut med MVG, eftersom du vet allt
hur man ska sköta sig, hur bilarna ska se ut osv, jag menar du svara tamejfan först av alla på alla typer av trådar....

Ursäkta att jag tagit bort min "styladebil", men jag åker en helt vanlig/orörd gammal 240

Mortalis VW-nörd?
12 januari 2009 · 4 332 Inlägg

SJODIN222 skrev:

Arradin skrev:
Tycker för övrigt att det är förbannat komiskt att höra " bra att det är något annat än R blablabla " .. Med tanke på att man får höra samma sak om folk som inte stylar bilar alls..   HUr kul är det att glida runt i något som ser ut som allt annat ?

Tar naturligtvis åt mig lite med tanke på att jag R stylar min, med XC Grill..  och Köper R fälgar .. men det är för att JAG vill ha det för att JAG tycker det är snyggt... inte fan stylar man sin bruks bil så som ANDRA vill ha det, om man inte är helt blåst..  Men men..

Som man bruka säga, word word word, jag håller med dig

Och den där Mortalis, att inte du doktorerar i allvetande...du skulle gå ut med MVG, eftersom du vet allt
hur man ska sköta sig, hur bilarna ska se ut osv, jag menar du svara tamejfan först av alla på alla typer av trådar....

Ursäkta att jag tagit bort min "styladebil", men jag åker en helt vanlig/orörd gammal 240

De va väl ändå att ta i. Får man inte ha en åsikt i ett forum så bör du söka dig till tidningar utan insändarsidor eller text-tv kanske...

Senast redigerat av Mortalis (12 januari 2009)

CoSmoZ 2lateuloose
12 januari 2009 · 543 Inlägg

- coolt! ... kanske inte super snyggt! men idén var radikal! och jag tar hellre en sådan bil en en dussin bil med plastkit som alla har! ... gå din egen väg! idag fult, imorgon coolt

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
_IsakssoN_
13 januari 2009 · 310 Inlägg

hahahaha, helvete va reaktioner.. la bara upp dendär på skämt och någon dag senare 5 sidor med kommentarer.. ojoj, många som inte tål att man kallar volvo för traktor här ?  :-D

IT WAS A JOKE !!!!

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
peter1989
13 januari 2009 · 34 Inlägg

Bilen var ju mycket grymmare än nån "vanligt" stylad 850 jag sett nånsin! Och gud vad skönt att han inte har satt dit ett stort kjolpaket som gör en spyfärdig!

Senast redigerat av peter1989 (13 januari 2009)

ESTRANDBERG88 Hojmek
13 januari 2009 · 748 Inlägg

Volvo är ju en traktor? big_smile Nä men det var en tuff 855 han byggt smile

Sushikocken Sleeper
13 januari 2009 · 3 084 Inlägg

Bort med ögonlocken tror den skulle bli mer "Okej" då

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
FireTraXX DFFL
13 januari 2009 · 9 020 Inlägg

Hade han inte råd med E55:an han suktar efter så det blev till att styla en sossecontainer?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Muttley
13 januari 2009 ·

otroligt ful var den.

mastrovious
14 januari 2009 · 627 Inlägg

haha sikken budgetmerca

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Masaru hater
14 januari 2009 · 656 Inlägg

Ser bättre ut än en vanlig 855 iaf ^^

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Gulmun * Klåpare
14 januari 2009 · 1 718 Inlägg

Riktigt snyggt i helhet, jag gillar den. En bil med så mycket attityd att den provocerar både Volvo och Merca-folket. big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Darkie dARKiE
14 januari 2009 · 5 031 Inlägg

Den är ju inte ful, ta bort elegance märket och Merca emblemet på fälgarna så är den finare än dem flesta volvo på denna sidan big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Rock-Star
14 januari 2009 · 2 982 Inlägg

Darkie skrev:
Den är ju inte ful, ta bort elegance märket och Merca emblemet på fälgarna så är den finare än dem flesta volvo på denna sidan big_smile

HAHAHAHHAHA
du skämtar?

Pikey
14 januari 2009 · 2 283 Inlägg

Koop skrev:

Widowmaker skrev:
han fick väl ideen på fyllan

Du har RSfront på din sugmotorA4 och pökljus i kupen, fick väl idén på fyllan.

Du har RS front på din S4?

R.I.P. Michael Jackson!
Darkie dARKiE
14 januari 2009 · 5 031 Inlägg

Residence skrev:

Darkie skrev:
Den är ju inte ful, ta bort elegance märket och Merca emblemet på fälgarna så är den finare än dem flesta volvo på denna sidan big_smile

HAHAHAHHAHA
du skämtar?

Nej faktiskt inte, tycker fälgarna sitter fint på kärran och grillen är något eget som inte alla andra har på sin. Sen sure, lite pinsamt att det är merca grejor och han försöker få det till en merca men jag ser även lite andra tankar som får en att gilla iden ialf.

(OCH NEJ JAG HATAR INTE VOLVO, har själv haft endel och kör även volvo över vintern suck)

edit
(ganska kul att man fick 2st 1:or direkt efter detta inlägget)
Man får tydligen inte ha en åsikt längre smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Martin 9-3 Fisketokig
14 januari 2009 · 2 997 Inlägg

Darkie skrev:

Residence skrev:

Darkie skrev:
Den är ju inte ful, ta bort elegance märket och Merca emblemet på fälgarna så är den finare än dem flesta volvo på denna sidan big_smile

HAHAHAHHAHA
du skämtar?

Nej faktiskt inte, tycker fälgarna sitter fint på kärran och grillen är något eget som inte alla andra har på sin. Sen sure, lite pinsamt att det är merca grejor och han försöker få det till en merca men jag ser även lite andra tankar som får en att gilla iden ialf.

(OCH NEJ JAG HATAR INTE VOLVO, har själv haft endel och kör även volvo över vintern suck)

edit
(ganska kul att man fick 2st 1:or direkt efter detta inlägget)
Man får tydligen inte ha en åsikt längre smile

Klart man får ha en åsikt men räkna med att bli hatad av hälften här inne som helgonförklarar svenska plåtlådor på hjul.

Håller helt med att det var snyggt bygge, men som sagt pinsamt att inte R eller eftermarknadsdelar ens kan lyfta en volvo utan det måste på tyska originaldelar för att det ska bli smakfullt smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Rock-Star
14 januari 2009 · 2 982 Inlägg

Darkie skrev:

Residence skrev:

Darkie skrev:
Den är ju inte ful, ta bort elegance märket och Merca emblemet på fälgarna så är den finare än dem flesta volvo på denna sidan big_smile

HAHAHAHHAHA
du skämtar?

Nej faktiskt inte, tycker fälgarna sitter fint på kärran och grillen är något eget som inte alla andra har på sin. Sen sure, lite pinsamt att det är merca grejor och han försöker få det till en merca men jag ser även lite andra tankar som får en att gilla iden ialf.

(OCH NEJ JAG HATAR INTE VOLVO, har själv haft endel och kör även volvo över vintern suck)

edit
(ganska kul att man fick 2st 1:or direkt efter detta inlägget)
Man får tydligen inte ha en åsikt längre smile

klart man får ha en åsikt,
betygsättnings systemet är skitsnack då det inte syns vem som röstat....
men ditt påstående var väldigt roligt då du säger att den var snyggare än de flesta volvos.
och BTW,  CE-modellerna är några utav de snyggaste merca modellerna ja.

camaro67 Meister
14 januari 2009 · 6 763 Inlägg

Mortalis skrev:
Så in i helvete fult när man har en annan tillverkares logotyper på! Annars går de ju an att likna, eller låna andras idéer, angel eyes e ju ett exempel på "låna" från BMW, men inte fan smackar man på ett BMW märke på motorhuven för de.
Som den jävla idioten ja mötte som satt på merca stjärnan på sin huv och försökt pilla bort Mitsubishi märket (var en Galant). Då förstör man ju allt arbete på tio sekunder tongue

Men de e la kul att dom gör nåt annat än: XC grill, usa blinkers, sänka, tona, R vinge, R märke, R fälgar, R keps, R klocka, R instegslister osv tongue

Äh va fan de står toyota på bakluckan på min volvo de är väll inget fel med de? Om någon har saabmärken som den kan tänka sig att skänka så kletar jag dit dom direkt. Jag anser fortfarande att de är en av de snyggare 850 som jag har sett

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang