jäklar va snyggt! två saker bara.. ett: det står holley uppåner två: den stålomspunna slangen till gasen får du nog dra på ett annat sätt, annars kommer den skava bort färg på din otroligt fina ventilkåpa
Ser bra ut Mikeo! En fråga bara, din bränslepump. Ligger den ner? Ser ut som det på bilderna. Ett tips är att montera den "stående". Körde med samma pump på min Firebird (som finns under min profil - gamla bilar) och fick bara en massa bekymmer i början pga att jag hade den liggande. Fick höra av flertalet som körde med samma pump att den funkar bäst i stående position. Bara ett tips!
Längtar tills jag är i samma stadie med min
Ok jag får ta en titt om jag kanfästa den annorlunda, finns inte så många ställen att fästa den på rätt sätt
dadde skrev:
jäklar va snyggt! två saker bara.. ett: det står holley uppåner två: den stålomspunna slangen till gasen får du nog dra på ett annat sätt, annars kommer den skava bort färg på din otroligt fina ventilkåpa
Jag fick slut på klämmor så jag har inte fäst den riktigt i motorrummet
Riktigt imponerande bygge. Längtar till uppdatering!
Tänkte precis skriva desamma..
Får se när nästa uppdatering kommer. Har flyttat bilen till ett annat garage utan värme så det är inte så roligt att ligga ute och skruva nu. Men får se jag har iaf jullov nu så kan vara hemma och skruva mer. Närmast är det elen som ska dras så man kan få igång motorn.
Nej jag har inte gjort något på bilen sen senaste uppdatering. Har haft fullt upp med skolan, flytt och garagebyte. Numera står bilen i ett kallgarage så när det är under noll grader ute så lär det inte bli mycket gjort.