Bilen är nu färdiglackad efter två våtslipningar och 9 lager klarlack. Allt som allt hade det tydligen gått åt 30liter färg med allt. Resten av delarna blir färdiglackade i helgen. Nu känner man i princip ingen nivåsskillnad på linjerna och resten av bilen trots att linjerna lackerades efter det svarta. Lite bilder då:
Tar man kort utan blixt lite snett så blev resultatet en spegel
Hmm nja får se elmia ligger lite dåligt till, mitt i en tentaperiod så vet inte om jag har tid över. Sen måste man väl vara där 4-5 dagar om man har bilen där uppe, kan bli lite långtråkigt
Sjukt vacker bil och seriöst projekt värmer att se detta. Extra plus att du rensar från alla jänkar riktningar (spackel) Lycka till klart en av de finare projekten på g här
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Underbart bygge som många sagt innan, man blir verkligen avundsjuk!
en fråga bara. blir den klar till power meet och kommer den dit i så fall?
Tackar så mycket Nej den kommer inte att bli klar till power meet. Jag hoppas att jag kan få den klar i september kanske om jag har tur. Men det är svårt och säga, hade varit roligt att prova den iår iaf Isf blir det nog bara någon lokal mustangträff kvar på kalendern
Underbart bygge som många sagt innan, man blir verkligen avundsjuk!
en fråga bara. blir den klar till power meet och kommer den dit i så fall?
Tackar så mycket Nej den kommer inte att bli klar till powerplay meet. Jag hoppas att jag kan få den klar i september kanske om jag har tur. Men det är svårt och säga, hade varit roligt att prova den iår iaf Isf blir det nog bara någon lokal mustangträff kvar på kalendern
ah okej, du får försöka ta till power meet nästa år då.