CarpeDiem- Jodå de går framåt!.
_Zuperior_- hehe ja de rör på sig lite iaf

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE!!!Dock utan bilder nu...

Gått ett tag sedan man la uppdaterade denna tråd nu...Står dock INTE still med projektet!
Men har inte känts som som om de varit så mycket att skriva om.
Själva instrumentbrädan sitter iallafall i bilen sedan länge nu, riktigt nöjd

!. Även plasten till den runt klockan, kliman osv är färdiglackad samt klarlackad. Färgen är den gråa som jag visat tidigare i tråden.
Även en hel del annat smått o gott har blivit lackat och klätt.
Ramen i mätarhuset vart klädd i samma svarta tyg som panelerna i dörrsidorna. Allt för o få ett genomgående tema så det inte känns för mycket eftermonterat. Ska klä ramen runt extramätarna med samma tyg. Ramen runt mätartavlorna har även fått kromringar

!. för att gå i samma stil som extramätarna.
Sen så har jag plastat om vid cigarettändaruttaget och askfacket. Dessa är nu historia, nu kommer turbotimer, voltmätare samt två knappar bo där istället. Skaffat ett nytt uttag som jag kommer montera på något bra ställe, kan ju vara bra o ha någon gång.
Även en Apexi Commander (handkontroll till ecun) är påväg hem!. Tack till ESC för hjälpen!.
Även en hållare till denna beställdes och kom hem idag. Kommer hamna någonstans på instrument brädan, brevid klockan rimligen. Ska se den bra från förarsätet så blir att montera den sist av allt.
Annat godis som ligger hemma nu..
Små nismo emblem.
Nismo dekaler till fälgarnas nav.
Dekalerna till fälgarna (den röda kanten). dock skiter jag i den iden och kör på lack istället. Levde inte riktigt upp till förväntningarna tyvärr.
Apexi turbotimer (som nämndes tidigare).
Voltmätare
+ massa mer saker såsom kablar osv.
Suttit och lödit färdigt allt till extramätarna idag. Ska i bilen nu närmast o dras fram till givarplatserna. dock osäker på vilken kabel det är jag ska skarva på min lambda kabel. blev ju en smalbandare nu första vändan. Så tips är välkommet!.
Likaså tips om hur turbotimern ska kopplas enklast. Sitter en kontakt på den samt två lösa (en rimligen jord och den andra till handbromsen om jag fattat rätt.).
Ska skrapa ihop mynt till fälglacken, lyktkonvertering, osv osv. sen så!
Även börjat leta efter lite dekaler, alltså inte några heltäckande utan lite lagomt med dekaler utanpå bilen. då det är lite driftstuk på den och jag blivit mer kär i JDM stuket så känns det rätt. Så långt blir det Apexi på framskärmarna,ska beställas i sluttampen. Även en framrutestreamer ska det bli.
Har säkert glömt en del nu, men får lägga upp lite bilder osv sen!.
Lämna gärna tips o synpunkter på allt!

.
Projektet har inte runnit ut i sanden!, dock är det som vanligt ekonomin som sätter käppar i hjulen.
MVH Janken