tobbeh78- Gött det

! Ska bli kul o se hur du får ihop det sen

. Bara så du vet så är det inga 200:- för damasken, de tar vi på plats hehe

!.
Nemooo- Your wish is my command!

...
UPDATEVärst vad jag lovar o lovar hela tiden att de ska komma bilder

..men här kommer det faktiskt lite bilder

!.
Innan man gjorde lite snabbmek idag;
Vill ut o åka snart...Sen började man fixa med sladdarna till blinkers fram vilket innebar att jag var tvungen o ha av fronten.
Front av så man kommer åt...Kablarna fixade så de går att koppla in blinkers med fronten monterad

. Nu skulle lyktorna av, ska börja konverteringen av dem i dagarna. Så att man sen när man fått hem fälgarna,kan slänga på dem på bilen, ta ner bilen och justera ljusbilden lite o sen på med glasen

.
tomt.. 
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/6179/634220_00k7yv.jpg]()
Båda lyktorna borta och fronten monterad tillfälligt igen. Satte även dit blinkersen fram men missade tydligen att får med det på bild

..(slår mig själv lite på armen).
Var iallafall ganska simpelt jobb att få bort lyktorna o skönt det

. Hade förövrigt varit trist att tappa dem i golvet då de inte direkt är gratis :S.
Så nu ska dom kapas sönder!

.
fixade ju lite bilder tidigare på motorn o bromsar så här kommer dom

!. (till Nemoo's ära

höhö ).
Rören ska putsas av lite då dem blivit lite kladdiga o skitiga efter poleringen. Likaså ventilkåpan osv.Men lite skillnad på sista röret in till insuget tycker jag att det är...Ser dock inte så ut på denna bild ser jag,kanske lite längst till höger i bild...Brömsar..
Uppfräschade bromsar! . Alla klara, tog dock bar kort på en då alla ser i princip likadan ut. Nissan texten självklart kvar som original!.Fick även hem nya dioderna till mätarna idag så blir väl att montera dem imorgon

. Tror även knoppen har kommit, då jag hade fått en avi när jag kom hem från posten. suck haha. blir o hämta imorgon

.
Thats it for now!

Tyck gärna till o kommentera!
MVH /Janken