Brutolf- Har inte kikat något på batteriet ännu, ska göra det. Tankarna går dock genast till cross/mc batterier när du säger detdär med slang osv..

hehe. Man brukar ju skruva upp korkarna då man laddar ett vanligt bilbatteri... om det inte är ett slutet batteri, de går det ju logiskt nog inte att göra det på.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liten update igen då!Pillade lite igår, lägger in några bilder som ni får spekulera över till o börja med. Kommer en till update senare ikväll

. Lite mer bilder men på annat

.
Tack till LG som packar in deras grejer med ordentliga frigolit doningar

!...

Vad kan man göra med detta då?... (Fick också reda på vart en av mina halltavlor gömt sig någonstans nu när jag ser bilden haha)+
ett stycke bågfil...dock användes bara bladet. Osmidigt annars...Till er som undrar varför ett bågfilsblad används och inte en vass kniv etc, kan jag bara tala om att det är ett helvete att jobba med just kniv och frigolit. (går med en riktigt vass smal kniv, men inte alls lika lätt som med ett bågfilsblad.)
Efter lite "formande" osv.
Limmar ihop de två delarna under press.Etapp ett avklarad...så vad ska det bli?. ( bara grund, mycket formgivning och anpassning återstår!.)
Har utelämnat en viktig del som dock avslöjar för mycket om syftet med formen...Äta bör man annars dör man! 
. Avslutade dagen med en rejäl bit "hemlagad"

paj. Med myyycket vanlijsås

!!!.
Paj & vaniljsås! 
Eventuellt om nu ingen förstår (vilket någon borde tror jag..) vad det ska bli så lägger jag upp en väldigt avslöjande bild
senare med lite andra bilder på saker som kom idag...
!
Sopade i foten i en skena till stolen inatt också

. Härlig blodutgjutning som gör att alla mina skor känns minst sagt små

. Bilder på detta läggs ej upp med tanke på känsliga tittare

hehe. Räcker med att säga att det gör förbannat ont och större arbeten med bilen får vänta några dagar.
Over and out för stunden!
EDIT: Såg nu att den avslöjande delen faktiskt smugit sig in i ett kort..den uppmärksamme kanske lägger ihop 1+1 ?

...
/Janken