Intresse över Alcantara?

Junk
10 februari 2009 · 286 Inlägg

Jag har märkt att de är ganska stor efterfrågan om alcantara/mocca. Vill bara kolla intresset över detta för jag har möjligheter att fixa alcantara och övriga textiler åt er.

Så släng gärna in ett pm eller svara på tråden!

http://img12.imageshack.us/img12/9669/alcantarapr4.th.jpg

Vet inte helt säkert om tråden platsar just här. Tycker inte den platsar under köp o sälj direkt eftersom jag bara vill kolla intresset.

Mvh Oliver

Senast redigerat av O_Bjorklund (11 februari 2009)

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Kenny-83 Företagare & YouTuber
10 februari 2009 · 1 940 Inlägg

Alcantara köper de flesta nog från top n trim shop så du måste kunna matcha deras priser. Kommer du göra det?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Junk
10 februari 2009 · 286 Inlägg

250 kr löpmetern är lite bättre än dem eller?

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
evilaudio
10 februari 2009 · 16 195 Inlägg

dom tar 945 kr/m så du e rätt mycke billigare

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Kenny-83 Företagare & YouTuber
10 februari 2009 · 1 940 Inlägg

250k/rm så har du mig som kund om du lyckas gräva fram samma gråa färg jag redan köpt från dem smile

Är det äkta alcantara i samma höga kvalitet som top n tripshop?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
Junk
10 februari 2009 · 286 Inlägg

Sherlia skrev:
250k/rm så har du mig som kund om du lyckas gräva fram samma gråa färg jag redan köpt från dem smile

Är det äkta alcantara i samma höga kvalitet som top n tripshop?

Jag ska se vad jag kan ordna för färger! Kul då finns det en som är intresserad då smile

Jag Undersöka lite om färger osv. Så återkommer jag med de men prisen borde landa på 250 kr/m då bredden är 150cm om jag inte missminner mig!

Senast redigerat av OB (21 februari 2009)

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Smajly
10 februari 2009 · 3 059 Inlägg

O_Bjorklund skrev:

Sherlia skrev:
250k/rm så har du mig som kund om du lyckas gräva fram samma gråa färg jag redan köpt från dem smile

Är det äkta alcantara i samma höga kvalitet som top n tripshop?

Jag ska se vad jag kan ordna för färger! Kul då finns det en som är intresserad då smile
Ja självklart är det äkta alcantara! Mycket god kvalite! Förvånar mig inte om det är precis lika.

Jag Undersöka lite om färger osv. Så återkommer jag med de men prisen borde landa på 250 kr/m då bredden är 150cm om jag inte missminner mig!

Låter lite flyktigt.. Ta reda på exakta måtten och exakta priset och återkom sen..

Junk
10 februari 2009 · 286 Inlägg

Okej ursäkta mig!
Trodde jag hade beskrivit mig ganska bra att jag ska kolla intresset. Men förlåt om jag inte var helt hundra på att bredden var 140 eller 150 ^^,

Åh att jag ens svarar på detta roll

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Nocturnal
11 februari 2009 · 500 Inlägg

Här är en som är intresserad om priser/färger och annan info bestäms!

Saab 900 2.0T "Supertouring" (1995)
Junk
11 februari 2009 · 286 Inlägg

Nocturnal skrev:
Här är en som är intresserad om priser/färger och annan info bestäms!

Låter jätte bra! smile

Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
sik
11 februari 2009 · 1 072 Inlägg

Intresse från mitt håll finns oxå. Kan va ett alt ist för flockning av brädan.

Norsken_85
11 februari 2009 · 1 Inlägg

haha men förfan grabbar. är ni så jävla dumma så ni tror att det är äkta alcantara!?! alcantara är ett mockaliknande tyg av syntetiskt fibermatrial..  finns många matrial som liknar alcantara men som inte är det.. alcantara bleks nästan inte av solen du kan tvätta det. mm.. mm..


ps har ni tvivel på om det är äkta alcantara så titta på baksidan.. ska stå Alcantara®

Phaetoon
11 februari 2009 · 8 156 Inlägg

Norsken_85 skrev:
haha men förfan grabbar. är ni så jävla dumma så ni tror att det är äkta alcantara!?! alcantara är ett mockaliknande tyg av syntetiskt fibermatrial..  finns många matrial som liknar alcantara men som inte är det.. alcantara bleks nästan inte av solen du kan tvätta det. mm.. mm..


ps har ni tvivel på om det är äkta alcantara så titta på baksidan.. ska stå Alcantara®

Den Alcantaran som dom säljer på Top N' Trim är inte äkta, utan ett annat syntetiskt material.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Nocturnal
11 februari 2009 · 500 Inlägg

ÄKTA Alcantara är snordyrt så det tror jag definitivt inte att han kan få fram till det priset roll
Men är det samma kvalité som TopnTrim är jag nöjd.

Saab 900 2.0T "Supertouring" (1995)
stollen Blev inte som jag borde blivit
11 februari 2009 · 418 Inlägg

japp intresse finns, om det är bra kvalité

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Kenny-83 Företagare & YouTuber
11 februari 2009 · 1 940 Inlägg

Nocturnal skrev:
ÄKTA Alcantara är snordyrt så det tror jag definitivt inte att han kan få fram till det priset roll
Men är det samma kvalité som TopnTrim är jag nöjd.

Håller med.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire
bmx
11 februari 2009 · 7 100 Inlägg

ja kan ochså vara intreserad smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Simon4
12 februari 2009 · 11 Inlägg

Jag me! big_smile

Junk
16 februari 2009 · 286 Inlägg

Har nu fixat fram svart. För dom som vill köpa men vill ha ett prov innan får pma mig för jag kan skicka ett prov till er brevlåda smile Har även en bild på mitt galleri där jag sytt en växelspaks damask i detta tyg.

Mvh Oliver

Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
21 februari 2009 · 1 177 Inlägg

Om det nu är äkta, säljer man väl det inte så jättebilligt, gissar på att där du köper det ifrån inte tar mindre än 200kr för metern du köper, vadå ska du då tjäna 50kr på varje meter då, vilken vinst...! Men det är ju inte mitt problem heller, så prissättning gör ju inget

Eller så snor man skiten, då tror jag man tjänar lite wink (säger inte att det är det, bara en liten jämförelse)

Jag säljer också alcantara och då finns det flera källor på att det är äkta vara jag köper in, sen är det upp till var och en som "förstår sig på" det här med tyg om det är äkta eller ej.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Alcantara

Sen är ju alcantara äkta i vilket fall som helst, då det är KOPIA på mocca, alltså moccaliknande tyg gjort i syntetiskt fibermaterial.

Många här på garaget har köpt från mig, och är toknöjda, och att jag ska riskera massa skit för att blåsa folk, är ju lite dumt eller hur wink

Lycka till med försäljningen!! smile

Mvh Andro

Senast redigerat av Galic_Andro (21 februari 2009)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang