Körde du 8,78 med vanliga däck? Om man hade haft MT däck på så hade man kanske fått lite fäste.. Ingen aning vad jag har för utväxling.. Jagar ingen tid heller utan gör det mest för att det är kul.. Kör hellre bana och plågar skiten Får väl se vad som händer i bänken..
krille_hlm skrev:
oj 8,95 var ju inte vidare fort, det måste ju en sån göra helt original utan några större bekymmer. Med min veteran bmw som väger 1500kg med M5 3,6 motor bromsad till 323hk/370nm hos Johannes på JPM och lååång 3,07 utväxling har jag kört 8,78 Så vi får hoppas att du får ordentlig fart i grejorna sen när den är mappad! Vad har Supran för utväxling?
Nej, det var på riktiga sunk-däck faktiskt. Tråkigt med motorraset
Hojta till förresten om du vill ha lite bättre pris på att få det dåliga loppet borrat och fodrat till originaldimension eller om du vill borra upp blocket samt nya kolvar + stakar. Jag är ÅF för PBZ-s sortiment samt att jag kan göra allt jobbet också till dig. Det som jag behöver veta om du ska ha pris är borr, tjocklek på godset mellan cylindrarna samt längden på loppet. Du kan maila mig på länken på min hemsida som står här nedan.
vad händer med ditt gammal block? Toyotas kolvar är ingen bra kvalitet samma är det på 3s-gte motorena om den blir lite trimmade
Vet inte vad som händer med det.. Just nu står det i ett hörn och skäms Skiten är ihopa igen typ.. Saknar lite bult till växellådan för att kunna lägga i den.. Måste även ha nya stift och mitt grenrör som är på svets Gjort om elen lite..
vad händer med ditt gammal block? Toyotas kolvar är ingen bra kvalitet samma är det på 3s-gte motorena om den blir lite trimmade
Vet inte vad som händer med det.. Just nu står det i ett hörn och skäms Skiten är ihopa igen typ.. Saknar lite bult till växellådan för att kunna lägga i den.. Måste även ha nya stift och mitt grenrör som är på svets
Okej vill du bli av med botten delen är jag intressad av det iallafall
Då har man äntligen fått sitt grenrör Har precis lindat det med avgasbandage.. Pga att jag beställde ett svart dyrt avgasbandage som efter 50mil helt plödsligt hade blivit vitt bestämde jag mig för att denna gången köpa ett vitt billigt Biltema bandage.. Sen köpte jag värmefärg och spruta det svart i stället Resultat:
har nu suttit och läst igenom alla kommentarer & bilder tog mig över en timma men intressant och roligt var det! sjukt bra jobbat, hoppas du sköter om den ordentligt