Angående: Sammåkning till Elmia 11/4 från örebro

_Dalle_ Unknown Örebro
16 februari 2009 · 291 Inlägg

Så nu tänkte jag kolla vilka som ville följa med och möta upp mjölbykaravanen m.m ca 250 bilar om inte mer. tänkte att vi skulle ses vid brändåsen för avgång runt 0800

Senast redigerat av _Dalle_ (8 april 2009)

Volkswagen Buggy "Bugrun 2012" (1967)
Volvo s40 "airride" (2000)
DusanMandick Random Hero
16 februari 2009 · 4 047 Inlägg

finns redan likadana trådar

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
WeDo
16 februari 2009 · 3 390 Inlägg

Gör om rubriken efter reglerna tack.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Putte_v1
20 mars 2009 · 55 Inlägg

kanske jag som är blind? Vart finns det information om samåkning från örebro till elmia?

_Rydberg Weber frälst!
20 mars 2009 · 223 Inlägg

vi åker ett gäng ifrån nyköping på lördagen skulel jag tro att d blir

jocke_gronberg
20 mars 2009 · 4 586 Inlägg

skulle åka på fredag men kanske blir lördag istället

i500
21 mars 2009 · 135 Inlägg

själv åker man söndan. alltid trevligt me sällskap smile

Kaalle Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
28 mars 2009 · 357 Inlägg

Läste någon tråd för ett par månader sedan om en större karavan som skulle köras till elmia. Men kan inte hitta den tråden igen. Mitt gäng som ska dit är i alla fall intresserade av att samlas i Örebro och åka tillsammans ner.

BMW 325 E30 Turbo "DDesign" (1988)
BMW 528 E39 (1996)
ChRS3tian
28 mars 2009 · 16 Inlägg

Någon som har e.v förslag på tid och plats för en lördagssamåkning...

SNL
29 mars 2009 · 615 Inlägg

Ska också dit på lördagen, dock inte allt för tidigt eftersom man ska orka med hela natten sen också smile
Vore lagom att åka runt 9.30-10.00. Mässan är dessutom en hyffsad utgångspunkt eftersom dom flesta vet vart det ligger.

Senast redigerat av SNL (29 mars 2009)

Let's stance!
Frittaan
4 april 2009 · 20 Inlägg

Jao, vi är väl några bilar som åker från örebro smile

BMW 325 "M-sport" (2006)
Saab 9-5 Aero Kombi "E85" (2000)
Tiiiseen
5 april 2009 · 526 Inlägg

kl 8 på lördag morron  åker de en masa bilar från shell i askersund

mkevert
5 april 2009 · 180 Inlägg

Här kommer länken till karavanen från Mantorp (Tidigare Mjölby)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 33&p=1

MVH
Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
SNL
5 april 2009 · 615 Inlägg

Hur blir det egentligen, får man åka helt själv om man åker neråt vid 9-10tiden?

Let's stance!
camaro67 Meister
5 april 2009 · 6 763 Inlägg

SNL skrev:
Hur blir det egentligen, får man åka helt själv om man åker neråt vid 9-10tiden?

Det är ju samling i mantorp 9,30 så du lär ju inte åka med i den karavanen. Men hur lång tid tar det ner till mantorp? 1 timme eller 1,5? Då är det ju lagom att åka från mässan vid 8?

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
SNL
5 april 2009 · 615 Inlägg

camaro67 skrev:

SNL skrev:
Hur blir det egentligen, får man åka helt själv om man åker neråt vid 9-10tiden?

Det är ju samling i mantorp 9,30 så du lär ju inte åka med i den karavanen. Men hur lång tid tar det ner till mantorp? 1 timme eller 1,5? Då är det ju lagom att åka från mässan vid 8?

Mjo man kanske får ta och dra sig så pass tidigt i alla fall, tänker bara på att man ska orka med hela natten också hmm

Let's stance!
vw-mannen
5 april 2009 · 295 Inlägg

eurostop känner även karavaner från andra städer till så varför inte köra som förra året Plantagen  parkeringen mitt emot Max går inte o missa om man svänger av motor vägen in mot Eurostop! första man ser är plantagen! mässtan känner inte så många till utefrån.. tänkte typ folk från etuna eller v-ås m.m sen är de bara knöligt för den att trockla sig in till mässan för att mötas upp.. Eurostop plantagen kanon!! eller? tid eller datum spelar mindre roll

om ja får bestämma så skulle ja köra typ 09.00 Lördag på plantagen dels så hinner alla LÅNGA köer som står utanför elmia runnigt igenom sen har man sparat sig lite lätt till kvällen me..

Volkswagen Golf II Turbo CS "Challenge Stradale Turbo" (1988)
Mr_EmCom Med.lem
6 april 2009 · 3 759 Inlägg

vw-mannen skrev:
eurostop känner även karavaner från andra städer till så varför inte köra som förra året Plantagen  parkeringen mitt emot Max går inte o missa om man svänger av motor vägen in mot Eurostop! första man ser är plantagen! mässtan känner inte så många till utefrån.. tänkte typ folk från etuna eller v-ås m.m sen är de bara knöligt för den att trockla sig in till mässan för att mötas upp.. Eurostop plantagen kanon!! eller? tid eller datum spelar mindre roll

om ja får bestämma så skulle ja köra typ 09.00 Lördag på plantagen dels så hinner alla LÅNGA köer som står utanför elmia runnigt igenom sen har man sparat sig lite lätt till kvällen me..

Låter kanon tycker jag!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
SNL
6 april 2009 · 615 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

vw-mannen skrev:
eurostop känner även karavaner från andra städer till så varför inte köra som förra året Plantagen  parkeringen mitt emot Max går inte o missa om man svänger av motor vägen in mot Eurostop! första man ser är plantagen! mässtan känner inte så många till utefrån.. tänkte typ folk från etuna eller v-ås m.m sen är de bara knöligt för den att trockla sig in till mässan för att mötas upp.. Eurostop plantagen kanon!! eller? tid eller datum spelar mindre roll

om ja får bestämma så skulle ja köra typ 09.00 Lördag på plantagen dels så hinner alla LÅNGA köer som står utanför elmia runnigt igenom sen har man sparat sig lite lätt till kvällen me..

Låter kanon tycker jag!

Detsamma, jag är på smile

Let's stance!
taway
6 april 2009 · 296 Inlägg

Jag åker på fredagen med en kompis från Örebro/Lanna. Vi siktar på att åka ganska tidigt vid 08:30 någonstans men det är bara hänga på för den som vill smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang