Robbs_ skrev:
Går diskutera mycket vad som är taffligt eller inte.. Till exempel Min volvo, En del av er här om ni går in och kikar kommer säkert, GUD VAD HAR HAN GJORT MED HUVEN ?? Volvo racing Varför ens en sådan border, fanskapet gör väl inte mer än 120 på 5,an endån?
Folk har alldeless för mycket åsikter, Jag tycker min bil är mer i ögonfallande än en skrotig 740 iaf...
Men igentligen, varför bry sig? Så länge ägaren är nöjd.. eller hur? Men vi är ju trots allt bara människor, Och det är inte vi "taffliga" stylare som klagar på era åk som kommer med på framsidan i bilsport..
Den är ni som tycker ni är så förbannat bäst och att era bilar är så perfekta, Ni Måste ju hitta fel i alla andras för att förmedla hur mycket bättre ni gör saker och ting? Det är fan skämmigt på högnivå, Förvånar mig inte om ni vägrade byta av med bänkvärmarna på idrotten heller, för det ni höll på med ansåg ni er vara mycket bättre på, eller hur? Översittare som barn, översittare som vuxna..
Tänk på att många seriösa stylare tycker det är kul att folk försöker vara lite kreativa själva, Dem skulle säkerligen skämmas över er. Mycket.
Min volvo? jaja vräk ur er vad ni vill, Jag tyckte det var kul att exprimentera lite, och jag har inte sagt att den ska in på elmia heller. ( Och jag har heller inte vräkt på R fälgar, Dyr Plast i fel nyans med jämfört med resten av bilen.. ) Lite fräschare utseende, det var allt jag strävade efter. Tycker faktiskt det har lyckats någorlunda med, trots att det är 5-6 grejer kvar på listan.
jaja säg att den är taffligt stylad,? Jag tror inte ni heller hade kunnat göra det bättre, med MIN budget. tänk på det.