3010
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Med lem
475 Inlägg
31 januari 2012
-BASmannen- skrev:
Ralf skrev:
-BASmannen- skrev:

Nä inget WiFi hmm Hum.. då vet jag inte om jag orkar koppla upp mig tongue

do it... det är värt det wink

Måste man ta alla uppdateringar ellr kan man skippa dom?

ja du måste ta alla uppdateringar smile alla skall ha samma förutsättningar när man är uppkopplade hehe

106 Inlägg
1 februari 2012
För dom som inte vet så kan jag tipsa om SPA(B-Spec) i Seasonals där du kan tjäna upp till 8 miljoner credits varje timme.

Köp en Raybrig NSX eller någon av dom andra NSX:orna i Dealership. Sätt på soft tyres så Bob inte pitar in och han vinner på egen hand 9 gånger av 10. Enda du behöver göra är att "pace up" ett par gånger i början av loppet.
Senast redigerat av LumiLicious (1 februari 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
1 februari 2012
Ralf skrev:
-BASmannen- skrev:
Ralf skrev:

do it... det är värt det wink

Måste man ta alla uppdateringar ellr kan man skippa dom?

ja du måste ta alla uppdateringar smile alla skall ha samma förutsättningar när man är uppkopplade hehe

Hahaha okey big_smile

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
3 februari 2012
BlauMes skrev:
-BASmannen- skrev:
Grymt spel! Riktigt skönt att drifta, fast jag bara kör med handkontroll wink Bästa driftingbilen jag har nu är en Supra MK3 big_smile

Skyline S2000 är den bästa jag har! smile 300 häst men jäklar vad man kan gå på häng med den! big_smile

https://lh3.googleusercontent.com/-_r54 … aceway.jpg

Du har minsan fått tag på en bra bil att drifta med ser ja. big_smile
Jag själv ska göra i ordning en sån Skyline som du har. Som man kan drifta med.  tongue

Nissan Silvia

Bootlegger
8 Inlägg
18 februari 2012
https://www1.garaget.org/gallery/images/115/114668/114668-413507a94641e0a8db2b5015db2e3d40.jpg

Haha ingen som har provat att drifta med Isuzu Piazza? Riktigt skön måste jag säga big_smile

RPM - Replacement for disPlaceMent

1 433 Inlägg
10 mars 2012
Jag håller just nu på att samla på mig replays från när jag driftar 18k + på tsuba raceway eller vad den heter , sedan ska jag recorda till datorn och uploada alla klipp där ! är väll uppe i 20 replays med olika bilar ialf smile har bara lite taskigt internet här så kan inte Ladda upp än! men lovar att jag kommer släppa den smile

ps  kör med fantec ratt, gas broms koppling  H- låda! smile  sjukt roligt spel smile

227 Inlägg
19 mars 2012
Någon som driftar? adda mig: cykelmatte

Kör mest med rx-7.

1 433 Inlägg
19 mars 2012
Everyday im drifting! everyday im drifting!  VanDamageed

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
7 april 2012
Vill påminna om www.gt5.se

Sött litet community för o rejsa i turneringar. Hade älskat om det blev större.

Team Breehäng
1 623 Inlägg
14 april 2012
Testade Dodge Challenger SRT-8 wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/170/169506/169506-d911d493a195a7c334acfb9f89d0a1db.jpg

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Totalt okunnig
414 Inlägg
7 maj 2012
En ofantlig dum fråga men har liksom fastnat på ett race.
I B-spec så ska man köra pickuper. 2 Race, ett på Laguna Seca och ett på Daytona Raceway(?) Att vinna första gick relativt lätt men på ovalbanan är det ju lögn i helvete. Alla drar i från mig på rakan. Har prövat att köra med både Chevroleten och Dodgen.

Tips på vilken bil man ska ha och hur man ska trimma dom?
Bägge jag har kört med är trimmade med det som går men ändå så hänger jag inte med.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

502 Inlägg
7 maj 2012
kolla vilken bil det är som brukar vinna, köp en sån å trimma satan

463 Inlägg
7 maj 2012
Mane_Attraction skrev:
I B-spec så ska man köra pickuper. 2 Race, ett på Laguna Seca och ett på Daytona Raceway(?) Att vinna första gick relativt lätt men på ovalbanan är det ju lögn i helvete. Alla drar i från mig på rakan. Har prövat att köra med både Chevroleten och Dodgen.

Bägge jag har kört med är trimmade med det som går men ändå så hänger jag inte med.

Har du skaffat fully customized gearbox? Ändra inställningarna för den så att du får högre toppfart.. Du tappar ju i acceleration, men på Daytona ligger man ju ändå och nöter på varvspärren mest hela tiden smile

Totalt okunnig
414 Inlägg
7 maj 2012
habomaster skrev:
Mane_Attraction skrev:

Har du skaffat fully customized gearbox? Ändra inställningarna för den så att du får högre toppfart.. Du tappar ju i acceleration, men på Daytona ligger man ju ändå och nöter på varvspärren mest hela tiden smile

Ja, det är ju det som händer. Jag har köpt en sådan låda nu och ska testa spelet senare ikväll. Tackar för tipset.

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
14 maj 2012
Man blir fan avis på Forza 4 tråden.. kom igen grabbar! aktiva upp er i tråden!

Totalt okunnig
414 Inlägg
14 maj 2012
Upptäckte efter jag haft spelet i 1½år att det medföljde en kod. Ibland är man smart. Dock så känns det som jag har tagit spelet så långt som jag just nu kan.. och jag kör utan ratt.

Dock har jag inte börjat drifta än.
Senast redigerat av Mane_Attraction (14 maj 2012)

Team Breehäng
1 623 Inlägg
14 maj 2012
Mane_Attraction skrev:
Upptäckte efter jag haft spelet i 1½år att det medföljde en kod. Ibland är man smart. Dock så känns det som jag har tagit spelet så långt som jag just nu kan.. och jag kör utan ratt.

Vad va de för kod då?

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
14 maj 2012
Eddy skrev:
Man blir fan avis på Forza 4 tråden.. kom igen grabbar! aktiva upp er i tråden!

Så går det när man väljer fel här i livet wink

Totalt okunnig
414 Inlägg
14 maj 2012
Jag köpte collectorsversionen och fick en massa bilar. Eller massa o massa tror det var 5-6 st. Chrome-edition

Team Breehäng
1 623 Inlägg
14 maj 2012
Mane_Attraction skrev:
Jag köpte collectorsversionen och fick en massa bilar. Eller massa o massa tror det var 5-6 st. Chrome-edition

Okej, då har inte jag den koden för jag köpte vanliga tongue

R1 3 ツ
└┼┤
2 4

Sök