Kan nån tipsa mig om nya roliga drift banor ? har typ alla bilar och drift spec:at 50% men börjar tröttna på Tsuba eller vad den heter och autumring mini kör även den banan i "fjällen" som har den sjuka S kurvan i början! vilka banor kör ni som man kan få upp riktigt schysta lines på ?
Fjällbanan är min favorit. Just nu går spelet på B-spec och jag sitter vid datorn... Bara att kolla så idioten som kör håller trycket uppe!
Såg att BASmannen skickat en toppad Challenger till min son.. Det tackar vi för! Han kommer att bli sjukt nöjd imorgon! Han får nöta lite på "Stars and stripes" på season bana 3. Så får han köra ihop lite cash själv.
Kan nog inte hålla mig så jag får väl slå av alla adds och drifta lite ikväll :-) Utan ratt :-( Vad är bra för en nybörjare att drifta med? Köpa bil upp till 1 mille är inga problem. Har rätt många FR med extra allt.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Kan nån tipsa mig om nya roliga drift banor ? har typ alla bilar och drift spec:at 50% men börjar tröttna på Tsuba eller vad den heter och autumring mini kör även den banan i "fjällen" som har den sjuka S kurvan i början! vilka banor kör ni som man kan få upp riktigt schysta lines på ?
det är ju inte så många olika banor som är poppis på nätet, man vill ju gärna ha små banor så det blir mer bilar å action
Suzuka Circuit East Course är lagom och ganska lätt, första långa kurvan efter rakan är rolig
Trial Mountain Circuit är nog min favorit, men inte många som kör den online, lite mer utmaning än de banor som är helt platta, en bil med mycket powah och sport-däck så blir det riktigt roligt
Road Course – Indy har jag för mig är ganska lätt-driftad också
nee men köp typ en 200sx bara eller Rx7:a om du köper en premium rx7 får du ju panel innuti också om du vill sitta i och drifta lite roligare med detaljer då , om nån behöver nån bil skriv erat ID och vilken bil så kan jag nog skicka den till er
fast smurfen ; Ratt är ett måste tar spelet till en ny nivå!
Fjällbanan är min favorit. Just nu går spelet på B-spec och jag sitter vid datorn... Bara att kolla så idioten som kör håller trycket uppe!
Såg att BASmannen skickat en toppad Challenger till min son.. Det tackar vi för! Han kommer att bli sjukt nöjd imorgon! Han får nöta lite på "Stars and stripes" på season bana 3. Så får han köra ihop lite cash själv.
Kan nog inte hålla mig så jag får väl slå av alla adds och drifta lite ikväll :-) Utan ratt :-( Vad är bra för en nybörjare att drifta med? Köpa bil upp till 1 mille är inga problem. Har rätt många FR med extra allt.
det spelar nog inte så himla stor roll vilken bil du tar, testa några olika och se vilken som känns bäst
en fullt trimmad supra är som gjord för att drifta med
jag tycker det är roligare att köra med sport-däck, det går ju i slow-motion med comfort xD
nee men köp typ en 200sx bara eller Rx7:a om du köper en premium rx7 får du ju panel innuti också om du vill sitta i och drifta lite roligare med detaljer då , om nån behöver nån bil skriv erat ID och vilken bil så kan jag nog skicka den till er
vet du hur man får tag på en Suzuki ESCUDO Dirt Trial Car ’98? har aldrig sett någon i nån dealer market
vet du hur man får tag på en Suzuki ESCUDO Dirt Trial Car ’98? har aldrig sett någon i nån dealer market
den är rolig köpte den för att den var lätt den bästa i 3:an eller 4:an till PS2 minns jag , yes den kommer i Used Online eller bara Used! är ett rent lotteri både dem dära , förutom att jag har märkt att online har tydligen teman ibland tex bara Lexus eller bara Lotus , inte bara men mästadels då
Bara haft spelet i en vecka nu. Jag har lite framför mig alltså! Märkligt jag missat detta innan. Har till och med GT original på PSX! Samt alla andra.
Har guld på beginner/amatör just idag. Fattas nån bana på pro. LV 23 tror jag. LV 11 på B-spec. Har inte provat drifta ännu... Ska jaga lite mer i tabellerna först. Men drifta kommer att bli kul! Kör varje kväll i nuläget. Adda mig gärna! "Dieselsmurfen"
Favoritbil: Dodge Challenger SRT-8 / 789 Hk. PP 599. Värsta bil: Viper med 951Hk. Okörbar för mig. Den svänger fan inte!
Tack till Basmannen som gett mig flera bilar inkl. en 300C som jag själv kör privat.
Har inte tagit en enda licens ännu. Sparar mig lite :-)
När man vunnit lite lopp i B-spec får man bilar. Jag har nog några som är lite ovanliga...
Hahah gode gud, satt och kollade på en replay och jag är bombsäker på att en av mina bromsskivor glödde när jag bromsade i en kurva, är det möjligt? (GT3)
Hahah gode gud, satt och kollade på en replay och jag är bombsäker på att en av mina bromsskivor glödde när jag bromsade i en kurva, är det möjligt? (GT3)