Var ett bra tag sen jag titta inom här, och måste bra säga FYFAN va fin den börjar bli! Jädrig bra smak har du! Lycka till med fortsättningen och hoppas du får tag i rätt bakkjol!
Fan blir riktigt fint dedär mäki! Frontmontera IC bakom dendär sen nu då?
En fejkad då eller ?
Ehrm Känns lite tattigt me de kanske
Darkie skrev:
Var ett bra tag sen jag titta inom här, och måste bra säga FYFAN va fin den börjar bli! Jädrig bra smak har du! Lycka till med fortsättningen och hoppas du får tag i rätt bakkjol!
/darkie
Tack så mycket! Bakkjolen är på väg hem från england. Det är bara ett problem, jag vet inte hur den ser ut haha!
Sen har jag börjat blivit lite osäker angående fronten, jag har fått för mig att den blir alldelens för kantig där jag bygger nu
Idag hämtade jag ut vingen från posten. Jag är riktigt nöjd med finishen på den och allt med den ordern, tack MH-Styling. Sen spacklade jag lite smått på fronten också, blir lite plastning senare innan helgen.
Vingen är upplopackad.
Och här sitter den på bilen. Blev så jäkla grymt. Ska sätta fast med maskering sen och fota lite bättre.
Och glasfiberspackel på fronten för att få allting jämnt, nu väntar slipning av det här och sen mer polyester.
Fan nu har jag läst igenom hela tråden o det kanske tog 2 timmar:P ..aja brukar inte tycka att audi e så speciellt snygga men din blir ju skitfin..Du e lite finurlig oxå;)..fortsätt så!
bilen blir bara finare å finare men skam den som ger sig eller vad man säger, aja grymt snyggt iaf, ha en trevligt fortdatt vecka.
Tackar!
-Pera- skrev:
Fan nu har jag läst igenom hela tråden o det kanske tog 2 timmar:P ..aja brukar inte tycka att audi e så speciellt snygga men din blir ju skitfin..Du e lite finurlig oxå;)..fortsätt så!
Du valde rätt vinge! kommer att bli grymm, tummen upp mvh
Tack så mycket
tsdi skrev:
Blir snyggt som fan säger jag fel om jag säger att det är lite dtm stuk på den ?
Tackar Jo det blir lite DTM-stuk över den ändå. Får se om bakkjolen också ger ett sånt stuk, det visar sig.
Det var en kille här idag och hjälpte far min med huset, och han jobbar även med plastning. Så nu har jag fått tips om hur jag ska göra för att plasta in vingen i bakluckan OCH få det att hålla, det var jag 200% säker på att det inte gick, men tydligen ska det gå. Då kom vi visst till ännu ett projekt då
men men ja gilla vingen. vad ska du göra med emblemet på baluckan? ha kvar? lacka svart?
Ja, det blir nog lack i vinter eller till våren, beror på hur mycket jag hinner med på skolloven Fyller 18 i juli, så jag har bra med tid att fixa med detaljer. Jag ska nog ta bort emblemet och göra av det i mattsvart dekal.
Children-Of-Bodom skrev:
neeei. Det ska va den höga rieger vingen ju
Nejnej! Det ska vara den cleana, jag gillar inte den höga.
chrille_ skrev:
trevlig vinge som kommer passa bra på din bil .. väntar på att få sen den på plats med lack!