Japp då kan jag komma med en utvärdering om bussningen!
Jag åkte från Lysekil till Trollhättan och då märkte jag ingen skillnad tills jag körde in i garaget här.. Var ju vissa som sa att det skulle bli en hel del vibrationer i bilen.. Och det har det blivit, men ENBART på tomgång! Just precis vid varvtalet 750-800 rpm.. Gasar jag upp den till 1000rpm är det borta så är enbart vid tomgången så de e inte så farligt
Annars märker jag ingen direkt skillnad
Kommer jag in i sjöboden i helgen så blir de lite arbete med fronten Såg i tidningen att de va 81cm snödjup där nu, rekord Hehe så vi får se om de blir nått gjort
Jag åkte från Lysekil till Trollhättan och då märkte jag ingen skillnad tills jag körde in i garaget här.. Var ju vissa som sa att det skulle bli en hel del vibrationer i bilen.. Och det har det blivit, men ENBART på tomgång! Just precis vid varvtalet 750-800 rpm.. Gasar jag upp den till 1000rpm är det borta så är enbart vid tomgången så de e inte så farligt
Kommer jag in i sjöboden i helgen så blir de lite arbete med fronten Såg i tidningen att de va 81cm snödjup där nu, rekord Hehe så vi får se om de blir nått gjort
// Fredrik
Skönt att de funkat fint me bussningen!
Låter dock som att du behöver ha me dig en snöslunga till sjöboden
// Fredrik
Skönt att de funkat fint me bussningen!
Låter dock som att du behöver ha me dig en snöslunga till sjöboden
//Jacob
Ja det va skönt
Haha ja det lär behövas! Jag misstänker också att det har drivat sig där också och då lär de ju va ett par meter det återstår och se tyvärr brukar dom inte ploga runt den heller så de kan va svårt o komma dit med bilen överhuvudtaget
Fick lite pengar idag för ärret jag har på armen idag, fick 10k från trafikförsäkringen för ett par veckor sen och idag fick jag 11 800kr från min personförsäkring så nu blir det kjolpaket, vinge, twinpipe m.m. till våren
En bild på ärret jag har på underarmen som blev efter operation då jag bröt armen vid krocken med S70in..
Fick lite pengar idag för ärret jag har på armen idag, fick 10k från trafikförsäkringen för ett par veckor sen och idag fick jag 11 800kr från min personförsäkring så nu blir det kjolpaket, vinge, twinpipe m.m. till våren
De va ju inte fel! Cash är gött att få! Hur funkade det där med försäkringen och så, jag voltade ju med bilen men hade bara trafikförsäkring så den tog jag ju inte ut något på men skadan anmäldes.. Man blev ju aldrig helt 100% i ryggen efter den åkturen.. fick ju en spricka i ryggen då.. Kanske är värt att kolla upp lite mer!
Ser fram emot vårens uppdateringar Tror det kan bli ordentligt snyggt Kollat på något speciellt paket elr?
De va ju inte fel! Cash är gött att få! Hur funkade det där med försäkringen och så, jag voltade ju med bilen men hade bara trafikförsäkring så den tog jag ju inte ut något på men skadan anmäldes.. Man blev ju aldrig helt 100% i ryggen efter den åkturen.. fick ju en spricka i ryggen då.. Kanske är värt att kolla upp lite mer!
Ser fram emot vårens uppdateringar Tror det kan bli ordentligt snyggt Kollat på något speciellt paket elr?
Mvh. Magnus
Ja de kan man aldrig få för mycket av!
Dom hörde av sig till mig cirka ett år efter det att jag anmälde skadorna till dom. Så fick jag skicka in bilder på ärret och så ska jag på en läkarundersökning för att kolla så att jag har full rörlighet m.m.
Ofan ja det är verkligen värt att kolla upp det tycker jag!
Ja det gör jag med och hoppas det blir snyggt Jag håller ju på och gör fronten nu så den ska jag förhoppningsvis använda mig utav Sidorkjolar blir kopior av Volvos sportpaket, den lite rundare modellen Sedan bakspoiler blir antingen en egen om fronten blir bra eller så blir det sportpaketet där också.. Men ska kapas ut för twinpipe och delbart drag då!