2518
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

IddenH
22 april 2009
Trådstartare
bollen1986 skrev:
IddenH skrev:
Att jag inte har något snus längre, det tog slut i morse och att jag är helt pank i plånis! mad

Riktigt jobbigt....

Själv e man väl förbannad på att man inte har pengar till nytt objektiv till kameran(man hostar inte upp 5000 bara sådär i dessa tider)

Nä det gör man inte hmm Men du kan ju alltid sälja något du inte behöver längre och köpa ett nytt objektiv till kameran för pengarna smile

825 Inlägg
22 april 2009
Att min enkla Nokia Telefon dog och att min nya är så kass att man inte kan ringa eller spara nummer eller något sådant . Svara fungerar inte heller . Sim kort och batteri sitter i rätt . Den är bara allmänt kass . Måste skaffa en ny i helgen . Det gör mig verkligen förbannad . Jag är van vid otur , den tar bara aldrig slut . Dammit .
Senast redigerat av fontheking5 (22 april 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

denkz
323 Inlägg
22 april 2009
Att jag var tvungen att parkera om bilen idag pga städdag. 1 timme senare har en bil parkerat bakom ståendes 30 cm ifrån min bil och 2 m framför bilen bakom. Och dessutom kört in i baken på min bil och repat den. Jätteskojj dan innan man förhoppningsvis säljer den! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

TACS Medlem
457 Inlägg
22 april 2009
VLN skrev:
Att jag var tvungen att parkera om bilen idag pga städdag. 1 timme senare har en bil parkerat bakom ståendes 30 cm ifrån min bil och 2 m framför bilen bakom. Och dessutom kört in i baken på min bil och repat den. Jätteskojj dan innan man förhoppningsvis säljer den! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Det borde vara som i porslinsaffären- If you break it, you bought it!

Låter som du hittat din köpare! cool

?
1 038 Inlägg
23 april 2009
kollade på Efterlyst igår.

Kan inte förstå hur en människa funkar å tänker när man väljer att råna en gammal tant på 92år, helt jävla respektlös och inte minst hjärndöd måste man vara mad

Trodde idioten att han skulle bli ekonimisk oberoende eller vad.......

Hoppas föräldrarna eller polarna kände igen honom å anmälde.....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
23 april 2009
De slynglar som stod och kastade sten på bilarna som passerade under järnvägsbron på E6 genom halmstad igår. Inga små stenar heller, 5x5cm.

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 april 2009
Att jag måste slösa soppa på att åka in till stan på nått jävla möte... orka..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

25 Inlägg
23 april 2009
Att magkattaren kommer att förhindra mig från att dricka bira och grilla denna helgen oxå..........................

Professional dreamer
398 Inlägg
23 april 2009
Jag får inte iordning layouten på bloggen, så som jag vill ha de.. neutral
Stilrent is the shiet, men det behöver väl inte va tråkigt för de..?
Dessutom har bror fått tag på min kod till Spotify, så han jäklas med mej från sin dator..

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

1 814 Inlägg
23 april 2009
har prov imon, seeeegt hmm

TACS Medlem
457 Inlägg
23 april 2009
Sanizz skrev:
KingWS6 skrev:
Arg på svenskar som gnäller på invandrare som har svårt med språket när de själva särskriver som en blöjunge ... och trycker in "d" på ställen de inte hör hemma ...

Jag älskar dig smile Hahaha

Fan fel kön annars hade jag hoppat på dig på direkten! tongue

Sanizz
23 april 2009
Trådstartare
KingWS6 skrev:
Sanizz skrev:
KingWS6 skrev:
Arg på svenskar som gnäller på invandrare som har svårt med språket när de själva särskriver som en blöjunge ... och trycker in "d" på ställen de inte hör hemma ...

Jag älskar dig smile Hahaha

Fan fel kön annars hade jag hoppat på dig på direkten! tongue

Hahahah nu börjar det hetta till här lollol

Tillbaka till topic nu smile
Senast redigerat av Sanizz (23 april 2009)

3 714 Inlägg
24 april 2009
Är griging över all j*vla reklam på tv !

Så fort man satt sig tillrätta och kollat på nått program i kanske 4 minuter ja då kör dom reklam i 5 på alla kanaler samtidigt......

Samt att vattenrören i huset låter hur mkt som helst så man blir väckt tidigt på morgonen

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

603 Inlägg
24 april 2009
Jasså det finns en sån här tråd. Kanon, jag kommer bli stammis big_smile

Jag är förbannad på att jag har arsl*t fullt (ta det inte för bildligt). Vill meka med bilen, men det har jag inte tid med sad

Sanizz
24 april 2009
Trådstartare
polomononen skrev:

Jag är förbannad på att jag har arsl*t fullt (ta det inte för bildligt). Vill meka med bilen, men det har jag inte tid med sad

Haha javisst finns det en sån här tråd smile Du är så välkommen & du får klaga/vara arg hur mycket du vill smile

Är förbannad på banverket just nu, dom gjorde om rälsen så det skulle gå snabbare mellan Värnamo-Jönköping men nej det tar 35 min länge tid i stället efter renoveringen hmm 1h 45min kan tala om att man kör bil lagligt på 40min.

603 Inlägg
24 april 2009
Sanizz skrev:
polomononen skrev:

Haha javisst finns det en sån här tråd smile Du är så välkommen & du får klaga/vara arg hur mycket du vill smile

Är förbannad på banverket just nu, dom gjorde om rälsen så det skulle gå snabbare mellan Värnamo-Jönköping men nej det tar 35 min länge tid i stället efter renoveringen hmm 1h 45min kan tala om att man kör bil lagligt på 40min.

Hur mycket får man sväva ut från topic i den här tråden? Blev väldigt intresserad av hur det kan ta 35 min längre tid när man "förbättrar".

Sanizz
24 april 2009
Trådstartare
polomononen skrev:
Sanizz skrev:
polomononen skrev:

Hur mycket får man sväva ut från topic i den här tråden? Blev väldigt intresserad av hur det kan ta 35 min längre tid när man "förbättrar".

Leker lite "moderator" här men försöker att hålla borta stora diskussioner, brukar leda till att tråden spårar ut och så låser en moderator den. Klart man kan sväva ut från topic lite gran.

Ja, just det undrar jag med, det är nog därför jag svor hela svenska "svordomsboken"  under resan. Det brukade ta 1h 10min. Så banverket har verkligeeeen lyckat med att "förbättra" STARKT JOBBAT GUBBAR hahaah smile

945 Inlägg
25 april 2009
bollen1986 skrev:
Är griging över all j*vla reklam på tv !

Så fort man satt sig tillrätta och kollat på nått program i kanske 4 minuter ja då kör dom reklam i 5 på alla kanaler samtidigt......

Samt att vattenrören i huset låter hur mkt som helst så man blir väckt tidigt på morgonen

Kolla på Svt så slipper du det.
Om det inte vore för reklamen så skulle vi alla kolla på Så ska det jävlarimig låta på Fredagarna!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
25 april 2009
förbannad på allt just nu...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

22 Inlägg
25 april 2009
Att växellådan på min bil har rasat och det är totalt omöjligt att få tag på en ny ! =/

Sök