4525
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

7 120 Inlägg
6 maj 2009
Inavel med Volvo Racing keps och Eddie Meduza tröja..

259 Inlägg
6 maj 2009
turbiz skrev:
Jag blir asförbannad på när det ligger nån cyklist jävel på vägen när det precis i närheten finns en cykelbana! Nån dag..Kommer nån fan att råka bli påkörd..Ska det vara så jävla svårt att cykla där?!

håller med dig fullt ut där.
förstår inte varför dom måste vara på vägen, när det finns en cykelbana 2 meter bredvid vägen.mad

629 Inlägg
6 maj 2009
Kom just hem och är oxå uppretad på folk som inte använder cykelbanan/gångbanan....
Jag åkte på 70 rakan, 1 meter brevid den finns en mycket fin gång / cykel bana, men tro på fan att det är någon gubbe som går på vägen istället... liksom, vad är syftet? självmord benägna?

Mröh

Allmänt envis
12 512 Inlägg
6 maj 2009
Dagge88 skrev:
Kom just hem och är oxå uppretad på folk som inte använder cykelbanan/gångbanan....
Jag åkte på 70 rakan, 1 meter brevid den finns en mycket fin gång / cykel bana, men tro på fan att det är någon gubbe som går på vägen istället... liksom, vad är syftet? självmord benägna?

Håller med, låg bakom en som skulle igenom en stor rondell idag. Rent självmord, dom syns inte och det är såpass hög hastighet att ingen hinner reagera när de väl upptäcker cyklisten. Som tur var klarade han sig iaf.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

825 Inlägg
6 maj 2009
Folk som beter sig som idioter i trafiken och och dessutom kör utan körkort , råkade ut för en sådan i dag , jag blev riktigt rädd när föraren trängde sig inne i byn .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

25 Inlägg
6 maj 2009
Att ett stag i bakvagnen gick av och jag fick bärga bilen till verkstan för att ena hjulet satt halvt löst...

2 656 Inlägg
6 maj 2009
min jävla bil som pajjar hela tiden

Mekaniker
181 Inlägg
7 maj 2009
att vänta på svar från bilprovningen..

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 maj 2009
Att jag inte hittade glasfiberväven som jag behövde för jag tänkte börja modifiera kjolarna till Granadan..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 390 Inlägg
7 maj 2009
Domaren som dömde CL mellan Chelsea - Barcelona igår.... Karln borde tänka på ett karriärsbyte hmm

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Ace Ventura
1 240 Inlägg
7 maj 2009
WeDo skrev:
Domaren som dömde CL mellan Chelsea - Barcelona igår.... Karln borde tänka på ett karriärsbyte hmm

Äsch han var ju norrman vad hade du förväntat dig tongue

1 926 Inlägg
7 maj 2009
All jävla reklam på rockklassiker och tv hela tiden. Eller reklam över lag. Fyfan mad

Ace Ventura
1 240 Inlägg
7 maj 2009
Aerodynamik skrev:

Nån har blitt ifrånkörd av en 740GL igen... tongue
Senast redigerat av Aruzo (7 maj 2009)

553 Inlägg
7 maj 2009
pukan2 skrev:
att det tar sån jävla tid att få hem väghålningen från gemotorsport är inne på 3 dje veckan nu. sämst av dom.

Exakt samma här, men det är inne på fjärde veckan nu. hmm

1 926 Inlägg
7 maj 2009
Kom på en sak till;

Att jag glömde svara på en hel sida på nationella provet i morse, missade 12 poäng där..  ( grattis mig )
Hoppade över första sidan för att ta den sist ( efter läsningen ) vilket jag totalt glömde bort sedan.

7 120 Inlägg
7 maj 2009
Aruzo skrev:
Aerodynamik skrev:

Nån har blitt ifrånkörd av en 740GL igen... tongue

Ja, just det.. neutral

Sanizz
7 maj 2009
Trådstartare
Aftonbladet mad

825 Inlägg
9 maj 2009
Den otrevliga medlemmen "trollet" på forumet Omnibus , mer otrevlig människa får man leta efter . Allt utom superbilder med systemkameror är fel enligt han . All har inte sådana . Alla har rätt till sina åsikter men man behöver inte skriva det i alla trådar på ett så otrevligt sätt .
Senast redigerat av fontheking5 (10 maj 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Cambrant
9 maj 2009
Trådstartare
Att min bil dröjer till på tisdag i lackboxen sad

135 Inlägg
9 maj 2009
Den här komentaren stör mej, Fick den nu ikväll :

I really like it... best for you!

Sök