6500
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
24 juni 2009
FireTraXX skrev:
Alla som gnäller över att de inte får jobb.
Visst, jag har fast jobb.
Men hade jag slutat idag så hade jag jobbat igen imorgon.
KONTAKTER!

Det har jag, det har garanterat ni.

synd att alla inte har bra kontakter.. typ ja..

Forummoderator
26 552 Inlägg
24 juni 2009
Danne-M3 skrev:
AirOne skrev:
Trött på alla jävla översittare, som tex min bror. Jag hade en underbar - fast - anställning på gång på Posten och då blir brorsan platschef. Bra tänker man. Jag menar, då kanske man sitter säkert. Nepp. Då får man sparken, på väldigt slingriga grunder, som till och med facket funderar över om det var lagligt eller inte.
Ja jag hade gått frivilligt om han hade sagt de rätta orsakerna till varför jag blev först utnyttjad till max och sen utsparkad som en kackerlacka, men när man får höra fem olika anledningar och alla är lika underliga - då blir man lite less.

Sen är det inte så jävla lätt att hitta jobb. Alla som gnäller på de utan jobb här i tråden - far åt helvete säger jag bara. Inga namn, inga glömda - men ni vet fan inte hur det är. Brorsan skaffar splitt ny bil och gnäller över axeln på mig när jag står under huven på min egen. Han skaffar en stor jävla vägg-tv och är "snäll" nog att sälja sin gamla tv till mig.
Och allt hans tjat om att jag ska skaffa jobb. Jag har gått söka jobb-kursen som ams har tre gånger om, och letat som ett djur efter ett jobb. Javisst, det kanske finns det och det antalet jobb lediga - men det idioterna inte tänker på är hur många som söker dem.
Ett jobb jag sökte sist - med en plats ledig - var det närmare 1200 personer förutom mig, som sökte.

"Kan ju inte svårt att hitta ett jobb. My ass, som dom säger i staterna. MY ASS!

Schysst bror du har, gissar på att han får en fet julklapp av dig roll

Undviker honom så gott som det går, så nej han kommer inte få någon rolig julklapp. Sist det var jul löste det sig självt, då jag tack vare honom inte hade pengar till att ens köpa julklappar.

Och nej - alla har inte bra kontakter.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Kanon..
1 473 Inlägg
24 juni 2009
AirOne skrev:
Danne-M3 skrev:
AirOne skrev:
Trött på alla jävla översittare, som tex min bror. Jag hade en underbar - fast - anställning på gång på Posten och då blir brorsan platschef. Bra tänker man. Jag menar, då kanske man sitter säkert. Nepp. Då får man sparken, på väldigt slingriga grunder, som till och med facket funderar över om det var lagligt eller inte.
Ja jag hade gått frivilligt om han hade sagt de rätta orsakerna till varför jag blev först utnyttjad till max och sen utsparkad som en kackerlacka, men när man får höra fem olika anledningar och alla är lika underliga - då blir man lite less.

Sen är det inte så jävla lätt att hitta jobb. Alla som gnäller på de utan jobb här i tråden - far åt helvete säger jag bara. Inga namn, inga glömda - men ni vet fan inte hur det är. Brorsan skaffar splitt ny bil och gnäller över axeln på mig när jag står under huven på min egen. Han skaffar en stor jävla vägg-tv och är "snäll" nog att sälja sin gamla tv till mig.
Och allt hans tjat om att jag ska skaffa jobb. Jag har gått söka jobb-kursen som ams har tre gånger om, och letat som ett djur efter ett jobb. Javisst, det kanske finns det och det antalet jobb lediga - men det idioterna inte tänker på är hur många som söker dem.
Ett jobb jag sökte sist - med en plats ledig - var det närmare 1200 personer förutom mig, som sökte.

"Kan ju inte svårt att hitta ett jobb. My ass, som dom säger i staterna. MY ASS!

Schysst bror du har, gissar på att han får en fet julklapp av dig roll

Undviker honom så gott som det går, så nej han kommer inte få någon rolig julklapp. Sist det var jul löste det sig självt, då jag tack vare honom inte hade pengar till att ens köpa julklappar.

Och nej - alla har inte bra kontakter.

Vissa har vad som borde vara riktigt bra kontakter men uppenbarligen inte är av nån anledning.
Men då löser man de genom att banka vett i sin kontakt big_smile

För övrigt så är bästa sättet att få jobb att själv gå till företag och presentera sig, o face it, det är ju inte direkt så att man inte har tid med det.

379 Inlägg
25 juni 2009
ja blir förbannad varje gång jag tankar  XD
men häromdagen va de kul o tanka för SEVEN ELEVEN firade sin förenskap med shell så priset var 7:11
de va jävla bra o få 62 liter 98oktanig för 440kr
mvh

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

111 Inlägg
25 juni 2009
Jag har väntat sedan i MARS på en Velodyne SPL800i Sub som jag köpt hos Ljudmakarn i Sthlm, vilka för övrigt
har ett bra sortiment, men sketen uppföljning av sälj. Jag menar... att vänta i 4mån på en vara man redan
betalat är inte så kul. Visserligen har jag fått låna en sub under tiden, men man vill ju ha sina egna grejjer, och utöver det, vad kan ta 4 mån? Ska de göra mdf'en själva?, gjuta formar till elementen själva?, skruva ihop skiten och skicka den 40 varv runt jorden, lägga den på lager ett tag så man blir riktigt sugen?
Det hade ju gått fortare om man hade gjort den själv!! big_smile

Va tycker ni man kan kräva av dom som kompensation för 4mån väntan på en redan betalad produkt?

Time is never wasted when you’re wasted all the time.

Kanon..
1 473 Inlägg
25 juni 2009
Evil_E skrev:
Jag har väntat sedan i MARS på en Velodyne SPL800i Sub som jag köpt hos Ljudmakarn i Sthlm, vilka för övrigt
har ett bra sortiment, men sketen uppföljning av sälj. Jag menar... att vänta i 4mån på en vara man redan
betalat är inte så kul. Visserligen har jag fått låna en sub under tiden, men man vill ju ha sina egna grejjer, och utöver det, vad kan ta 4 mån? Ska de göra mdf'en själva?, gjuta formar till elementen själva?, skruva ihop skiten och skicka den 40 varv runt jorden, lägga den på lager ett tag så man blir riktigt sugen?
Det hade ju gått fortare om man hade gjort den själv!! big_smile

Va tycker ni man kan kräva av dom som kompensation för 4mån väntan på en redan betalad produkt?

Ränta på pengarna...

1 854 Inlägg
26 juni 2009
förkylningen som inte släpper!

Med lem
624 Inlägg
26 juni 2009
En viss person som skulle köpa en sak men inte gjorde det! Det gör mig förbannad just nu.

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

Sanizz
27 juni 2009
Trådstartare
Att folk inte kan lära sig att skriva med punkter här i forumet. Alltså sånna här .........

Ska det vara så svårt?
Senast redigerat av Sanizz (27 juni 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Superdtm skrev:
FireTraXX skrev:
Alla som gnäller över att de inte får jobb.
Visst, jag har fast jobb.
Men hade jag slutat idag så hade jag jobbat igen imorgon.
KONTAKTER!

Det har jag, det har garanterat ni.

synd att alla inte har bra kontakter.. typ ja..

Tråkigt att du inte känner en enda människa i hela världen.
Åtminstone inte en enda bra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

127 Inlägg
27 juni 2009
Mona Sahlin och alla jävla äckliga allianspartier... fy fan.

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Angren skrev:

Antar att du inte röstade senast?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

127 Inlägg
27 juni 2009
FireTraXX skrev:
Angren skrev:

I EU valet? Klart jag gjorde.
Inte i valet före det tyvärr pga. jag var för ung.

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Angren skrev:
FireTraXX skrev:
Angren skrev:

Så du är förbannad på sossarnas frontfigur och kossans raka motsats?

Låter ju, udda...

Russel Crowe, Gladiator.

?
1 038 Inlägg
27 juni 2009
Suger att man tappa lite av intresse när man blev av med lappen och inte planerade bättre än att det blev 1 dag nere på mantorp, men nästa år, då jävlar ska M3:an få smaka smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

502 Inlägg
28 juni 2009
Jag är trött på Eskilstuna bor... Jag är trött på deras körenskaper i trafiken. Tycker att alla kör fortare och fortare för varje dag som går. Liksom är man gas glad... så håll det på banan. Tröttsamt !

127 Inlägg
28 juni 2009
FireTraXX skrev:
Angren skrev:
FireTraXX skrev:

Så du är förbannad på sossarnas frontfigur och kossans raka motsats?

Låter ju, udda...

Jo udda må så vara men hon är ju värdelös som partiledare och ganska så inkompetent i min mening men fortfarande anser jag att det röda blocket har bäst politik även om ett parti har valt en så pass dålig partiledare smile

4 637 Inlägg
28 juni 2009
Att ett av de finaste pök jag sett, troligtvis det bästa jag sett under mina 23 år är upptaget. Inte för att jag skulle kunna få henne ändå men vafaan...
Senast redigerat av EmilHammarlund (28 juni 2009)

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
28 juni 2009
att folk inte har någon egen vilja utan måste veta exakt vad alla andra tycker innan de vågar ta egna beslut,  stå upp för er själva för fan.

jag spydde lite i denna tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p1744533

1 232 Inlägg
28 juni 2009
att man har suttitg och legat men även oxå kört bil med 40 graders feber ont i kroppen i 3 dagar snart.va i fred å vila vad e det???????

Sök