3833
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

allätare
193 Inlägg
20 juli 2009
jag är sjukt förbannad just nu för att nån äcklig jävla tattare knäckte en ruta på min bil och snodde allt. motorrummet fick inte lämnas orört heller.. ÄCKLIGA JÄVLA KNARKARE SOM INTE HAR NÅGON RESPEKT FÖR ANDRAS SAKER!!

de va det idag iaf hörs imorn

M.Persson -stockholm. 200sx Widebody DRFT
projekt:
http://www.nogs.se/forum/showthread.php?t=169636

Sanizz
20 juli 2009
Trådstartare
Jag är förbannad för att jag måste vänta i 1 månad tills jag kan hämta crossen sad

234 Inlägg
20 juli 2009
För att de första morsan börjar gnälla direkt när man kommer innanför dörren för att bensin räkningen var 300:- mer än vad den brukar vara när hon kör! Men grattis fruntimmer, jag har haft körkort i lite mer än en månad, vad förväntar hon sig?! mad

Motorcyklar <3

blacken
20 juli 2009
Trådstartare
Är förbannad för att man fick en tvåa på besiktningen på  "trög styrning" .. och inte kan hitta servoslangar till bilen, till en rimlig och ej ohemul kostnad..

Kanon..
1 473 Inlägg
20 juli 2009
blacken skrev:
Är förbannad för att man fick en tvåa på besiktningen på  "trög styrning" .. och inte kan hitta servoslangar till bilen, till en rimlig och ej ohemul kostnad..

Hydroscand tillverkar de åt dig...

blacken
20 juli 2009
Trådstartare
leksak skrev:
blacken skrev:

Hydroscand tillverkar de åt dig...

Tror inte det, själva slangen är intakt men rören vid banjon (945) har rostat av. Det är nog för trångt för en slang där..

DFFL
9 020 Inlägg
20 juli 2009
Kita skrev:
För att de första morsan börjar gnälla direkt när man kommer innanför dörren för att bensin räkningen var 300:- mer än vad den brukar vara när hon kör! Men grattis fruntimmer, jag har haft körkort i lite mer än en månad, vad förväntar hon sig?! mad

Provat betala din egen bensin? tongue
Då försvinner sådana gnäll.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
20 juli 2009
Trådstartare
Kita skrev:

Att du inte kör upp hennes bensin kanske?..

?
1 038 Inlägg
20 juli 2009
Subw000fer--92 skrev:

Hur fan kan man va så jävla ansvarslös!!! yikes mad mad

Ja va ska man säga, du kan skaffa barn när du är 15, får rösta när du är 18 och handla på bolaget när du fyllt 20, känns som det borde vara omvänd ordning roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

DFFL
9 020 Inlägg
20 juli 2009
Danne-M3 skrev:
Subw000fer--92 skrev:

Hur fan kan man va så jävla ansvarslös!!! yikes mad mad

Ja va ska man säga, du kan skaffa barn när du är 15, får rösta när du är 18 och handla på bolaget när du fyllt 20, känns som det borde vara omvänd ordning roll

Du kan och får skaffa barn när du vill. (Och kan...)

Kan dock vara lite svårt att hindra kåta 13-åringar från att pippa oavsett hur "ansvarslöst" det är.
Senast redigerat av FireTraXX (20 juli 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

234 Inlägg
20 juli 2009
FireTraXX skrev:
Kita skrev:

Provat betala din egen bensin? tongue
Då försvinner sådana gnäll.

Mjo, men dom sade att dom skulle bjuda på denna månaden eftersom att båda ändå hade semester =/

Motorcyklar <3

85 Inlägg
21 juli 2009
Alla svettiga raggare där ute !!!! uschhhhh

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 525 Inlägg
21 juli 2009
Perfekt tråd för mig just nu!
Det som gör mig riktigt förbannad är att jag var tvungen att betala 700 sänn till en kille som tycker att han skulle ha det.
Det började med för ca 6 veckor sedan att han skulle köpa en bil av mig. han kollade på bilen säkert 5ggr och han tyckte det såg bra ut. Vi kom överens över ett pris och vi bägge var nöjda.
Eftersom jag vetat om vem han är så var jag snäll och la upp en avbetalningsplan åt honom.
Jag drog till mallorca dagen efter att han hämtat bilen. Och direkt när jag kom fram så fick jag ett sms om han inte tänkte betala den summan vi kommit överens om från början. Bara för att det var mera rost än jag berättat att det var på bilen. Rost som jag själv nu inte ens visste om. Så priset blev ialla fall ett annat. Och efter yttligare några veckor så ville han inte betala dom pengarna heller för han upptäckt ännu mera rost (som jag inte visste om).
Idag den 21/7 när jag skulle hämta den sista summan av pengar, och skulle även hämta ett batteri som han inte skulle ha med. Så kommer även hans farsa ut och ska föröska få mig att lämna kvar batteriet som var mitt (running bull, och kostar 2000kr nytt) Vilket jag inte gick med på. Batteriet som han fick med som han skulle ha var tydligen slut. Som jag redan visste och hade talat om när han hämta bilen.
Jag käfta emot hans farsa ialla fall och det gjorde ju inte saken bättre. Han sa att jag skulle ge honom ett nytt batteri innan jag skulle få mina pengar. Så jag var tvungen att ge honom 700kr på plats. Pengar jag inte räknat med att ge bort bara sådär. (Är arbetslös och alla pengar är väl behövda)
Jag är fortfarande förbannad över händelsen.
Nu har jag inte haft en bil sen jag sålde den, och kommer inte att skaffa en på ett tag.
BILAR GER PROBLEM!!

Blev lite långt det där...

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

135 Inlägg
21 juli 2009
Jag är så satans grinig för att min Expansionstank har sprukit på bilen och att de inte finns någa nya att köpa sverige (enligt ana) Ana ligger på en beställning av 200 st men alla är restade ,skulle kommit förra veckan men icke ! Har beställt ett direkt från tyskland för en vecka sedan å de har fan inte heller kommit!! Jävlar va trött ja blir nu när de är semester å allt !!!  Obs !! Jag råder alla med saab 9-3 sc areo -06 att byta exp... för de är fabriks fel på dom !!!

3 182 Inlägg
21 juli 2009
Mr_M_ skrev:
Perfekt tråd för mig just nu!
Det som gör mig riktigt förbannad är att jag var tvungen att betala 700 sänn till en kille som tycker att han skulle ha det.
Det började med för ca 6 veckor sedan att han skulle köpa en bil av mig. han kollade på bilen säkert 5ggr och han tyckte det såg bra ut. Vi kom överens över ett pris och vi bägge var nöjda.
Eftersom jag vetat om vem han är så var jag snäll och la upp en avbetalningsplan åt honom.
Jag drog till mallorca dagen efter att han hämtat bilen. Och direkt när jag kom fram så fick jag ett sms om han inte tänkte betala den summan vi kommit överens om från början. Bara för att det var mera rost än jag berättat att det var på bilen. Rost som jag själv nu inte ens visste om. Så priset blev ialla fall ett annat. Och efter yttligare några veckor så ville han inte betala dom pengarna heller för han upptäckt ännu mera rost (som jag inte visste om).
Idag den 21/7 när jag skulle hämta den sista summan av pengar, och skulle även hämta ett batteri som han inte skulle ha med. Så kommer även hans farsa ut och ska föröska få mig att lämna kvar batteriet som var mitt (running bull, och kostar 2000kr nytt) Vilket jag inte gick med på. Batteriet som han fick med som han skulle ha var tydligen slut. Som jag redan visste och hade talat om när han hämta bilen.
Jag käfta emot hans farsa ialla fall och det gjorde ju inte saken bättre. Han sa att jag skulle ge honom ett nytt batteri innan jag skulle få mina pengar. Så jag var tvungen att ge honom 700kr på plats. Pengar jag inte räknat med att ge bort bara sådär. (Är arbetslös och alla pengar är väl behövda)
Jag är fortfarande förbannad över händelsen.
Nu har jag inte haft en bil sen jag sålde den, och kommer inte att skaffa en på ett tag.
BILAR GER PROBLEM!!

Blev lite långt det där...

ta till baka bilen och be han och dra o helvet.

3 182 Inlägg
21 juli 2009
Så jävla trött på minna grannar som har party varenda jävla kväll, en kväll till med detta och jag ringer störningskoren(stavas) hoppas dom åker ut.

20 Inlägg
21 juli 2009
jag är förbannad på mig själv för att halva semster har gått och för att jag inte fått något gjort. Vi snackar ångest djävlar när semestern är slut....*suck*

Satsa på dig sjävl, runka i motvind!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
22 juli 2009

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

wtf.
85 Inlägg
22 juli 2009
nått som gör mig sjukt förbannad nu är att min jävla bakdämpare inte blir klar! marzocchi är sjukt seg på att skicka reservdelar tydligen.. har väntat nu snart i en månad. tyvär kommer jag inte köpa nått mer från dem.

"Måste vara garagets vanligaste fråga? Använd sökfunktionen och håll tummarna för att inte datan krashar pga alla träffar."

Kanon..
1 473 Inlägg
22 juli 2009
Alla dessa musiktrådar...

Sök