4072
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

825 Inlägg
26 juli 2009
Subw000fer--92 skrev:
Att varenda jävla kväll måste jaga nattfjärilar i mitt sovrum...snacka om midnattsgympa roll

Jobbigt , själv har jag fåglar som väcker en varje morgon mellan 3.30 och 5:00 , inte kul och det slutat nästan alltid med att fönsterna stängs för. Börjar bli trött på det just nu .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

631 Inlägg
26 juli 2009
Sanizz skrev:
Cambrant skrev:
Sanizz skrev:
Vet du vad? Samhället är åt helvete.
Människor koncentrerar sig för mycket i att hitta fel i andra i stället för att försöka samsas. Det är jävligt fel att få höra kränkande saker om svenskar speciellt från snorungar som hänger på köpcentrum och som är totalt outbildade. Men vad ska man säga? Jag gillar det inte heller, är invandrare. Jag skäms varje gång jag ser en grupp invandrare hänga och hacka på alla som går förbi. Men vänder man på det finns det svenskar som gör likadant mot utlänningar fast mycket diskretare enligt mig. Hur många svenskar tror du det finns som gör detta mot invandrare? Jag hör det och ser det dagligen. Man behöver inte gilla alla människor men behandla alla med respekt och som individer. Självklart väcker detta ilska inom många däribland mig med. Världen är inte perfekt som man önskar tyvärr sad

Jag tror inte moderatorerna uppskattar sånt här, så om vi kan lämna denna önödiga diskussionen vore att föredra då flera trådar har blivit låsta på grund av sånt här.

Wow, du satte varenda mening "spot on!" Speciellt det "bold" markerade men framför allt hela texten roll

Skönt att höra att det finns flera som delar samma tankar som mig smile.

Enda skillnaden är att det är full accepterat att trackasera svenskar, men om det blir omvänt  MOT invandrare, så är det olagligt så in i helvete och man vågar knappt visa sig ute ...   

Så njaa, helt spegelvänt är det inte.

Cambrant
26 juli 2009
Trådstartare
Du tänker som ett tunnelseende Arradin så please ........ !

825 Inlägg
26 juli 2009
Att min semester tyvärr är slut i morgon och jag har mer att göra som jag inte hann med . Ja jag får väl ta det senare . Man kan ju inte få allt

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

455 Inlägg
27 juli 2009
så jävla le på allt skitsnack!!

>syns man inte finns man inte<

234 Inlägg
27 juli 2009
att jag av någon anledning fick en henna tatu o pannan under hbg festivalen (ja, jag var nykter)
Och det visade sig nu att jag inte tål färgen så halva ansiktet har svullnat och jag ser för j*vlig ut !!!

Motorcyklar <3

DFFL
9 020 Inlägg
27 juli 2009
Mitt ex.

Har inte hört av mig till henne på ett par veckor, har inte hört av henne på ett par veckor.
Men idag, på hennes födelsedag, ja då kom ett sms om att allt med banken kommer lösa sig strax.

Uppenbart försök att lura till sig ett Grattis?

Skit samma, hon lyckades ju.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sleeper
3 084 Inlägg
27 juli 2009
att jag glömde att slänga bananerna då jag stack iväg på semester.... nu har jag 1000000000 bananflugor i rummet :S... kul att döda dem med hårsprej dock.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 722 Inlägg
27 juli 2009
NÅ  den JÄVLA REKLAMEN i spotifyn ... mad yikes          tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

7 120 Inlägg
27 juli 2009
Kanelbullen skrev:

Skaffa premium?

DFFL
9 020 Inlägg
27 juli 2009
Aerodynamik skrev:
Kanelbullen skrev:

Skaffa premium?

Förstår inte hur vissa kan vara för snåla för att betala den enorma summan av 99kr/månad.

Men men, då får Kanelbullen & Co lyssna på Tomas DiLeva snacka om sin nya skiva.
Jag slipper, samtidigt som jag får bättre ljudkvalitet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

133 Inlägg
28 juli 2009
Läste tråden om bedragaren Fredrik Forting som nog de flest hört talas om fy fan vad lack man blir och det värsta är att polisen inte gör ett skit för att få stopp på han.

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

63 Inlägg
28 juli 2009
att jag har ett AS till chef:/

12 086 Inlägg
29 juli 2009
Att vi åkte till Nkpg och vart blåsta av en jävla volvoraggare, jag vet vem du är (om du skulle råka läsa det här) Men ska lösa den saken snarast.

www.klockren.nu
476 Inlägg
29 juli 2009
JapMax skrev:
Att vi åkte till Nkpg och vart blåsta av en jävla volvoraggare, jag vet vem du är (om du skulle råka läsa det här) Men ska lösa den saken snarast.

Blåsta på vad? tongue

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Med lem
624 Inlägg
29 juli 2009
Alla onödiga skittrådar som finns i detta forumet! Rena dagisfasonerna här inne! sad

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

Sanizz
29 juli 2009
Trådstartare
Alla svin som gör allt för att stöka ner så mycket som möjligt, för dom vet att man måste plocka efter dom (jobbet)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 juli 2009
Sjuksköterskan (eller blivande rättare sagt) som skulle sätta en nål i armen på mig, hon lyckades stöka till det så in i hel***e och nu två dagar senare gör det fortfarande ont. För att inte tala om att det kan blöda rätt rejält från ett sådant sår också tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 982 Inlägg
30 juli 2009
Fredrik allan forting

334 Inlägg
30 juli 2009
Att jag inte kan somna -.-

Just... Awsome!

Sök