4357
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

DFFL
9 020 Inlägg
23 november 2009
Att det tar nästan en minut för iTunes att bearbeta ett sketet albumcover till ljudböcker.
Det är bara en bild som ska fästas till 15-20 skivor...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
23 november 2009
att det inte är is på sjön så man kan pimpla!

502 Inlägg
23 november 2009
Att jag fick grymt stora skoskav av mina skor, när jag tog en promenad nyss.

DFFL
9 020 Inlägg
23 november 2009
"Every day 10 000 homes are foreclosed" -Oprah

10 000*365=3650000

Det har jag svårt att tro även om USA är ett stort land.
Säg att det bor i genomsnitt 3 personer i varje hem, då är det 10950000 personer om året som blir av med sina hem, eller 3% av befolkningen.

Skulle vilja se bevis för vad hon säger...

EDIT:
Det är Oprah som gör mig förbannad alltså, jävla påstående som jag tvivlar på att hon har grund för.
Senast redigerat av FireTraXX (23 november 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

blacken
23 november 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:

10 000*365=3650000

Säg att det bor i genomsnitt 3 personer i varje hem, då är det 10950000 personer om året som blir av med sina hem, eller 3% av befolkningen.

EDIT:
Det är Oprah som gör mig förbannad alltså, jävla påstående som jag tvivlar på att hon har grund för.

Sitter du och gluttar på oprah? lollollol

DFFL
9 020 Inlägg
23 november 2009
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

10 000*365=3650000

EDIT:

Uppenbarligen.

Russel Crowe, Gladiator.

12 086 Inlägg
23 november 2009
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

10 000*365=3650000

EDIT:

fniss big_smile

Hemlös
321 Inlägg
23 november 2009
Att biljävel ska in på besiktning snart och det kan bli dyrt... BAH!

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!

4 005 Inlägg
23 november 2009
JapMax skrev:
blacken skrev:
FireTraXX skrev:

10 000*365=3650000

EDIT:

fniss big_smile

Hon skulle väl ändå lägga ner sitt program snart.

Sanizz
23 november 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
JapMax skrev:
blacken skrev:

fniss big_smile

Hon skulle väl ändå lägga ner sitt program snart.

Ja, o tur f*n det smile

Sleeper
3 084 Inlägg
23 november 2009
Subw000fer--92 skrev:
" Du kommer inte kallas till för mönstring " <--- Jävla piss också, Jag som ville bli gö lumpen sad sad

Ville bli MC ordonnans men det sket sig då jag hade allergi och var för klen tongue fick en 2:a i styrka men jag skulle väl haft mer, jag lyfte som vanligt tog inte i från början svankade typ inte alls. så det blev liksom aldrig tungt, kärringen runt 80 sa ju inte ens hur man skulle lyfta. Fan va jag har ångest över det... så eftersom det inte blev MC ordonnans så sa jag att jag inte ville.

Nu blir man istället spammad med officersutbildningslappar varje halvår bara för man gjorde nåt IQ test för typ 2 år sen.
Men jag vill sladda i leran inte vara scoutledare.

PS. Kan man mönstra igen än om man är 21?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sleeper
3 084 Inlägg
24 november 2009
Elda skrev:
Att biobiljetterna jag reserverade tills imorgon hade Senast uthämtningstid i fredags :S vafan ska jag köpa biljetterna en vecka före jag ska se filmen för om jag reserverar dom !?

Det är inte twilight du ska se hoppas jag yikes

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Sleeper
3 084 Inlägg
24 november 2009
Elda skrev:
Sushikocken skrev:
Elda skrev:
Att biobiljetterna jag reserverade tills imorgon hade Senast uthämtningstid i fredags :S vafan ska jag köpa biljetterna en vecka före jag ska se filmen för om jag reserverar dom !?

Det är inte twilight du ska se hoppas jag yikes

jasså, varför inte det då? skulle ju dratt nått om att den där.. vafan han nu heter är "såååå snygg" men jag orkar inte spela bög idag. kan la va värt o se den iaf smile specc när syrran betalar.

haha förstod att det var någon av motsatt kön som dragit in dig i detta. För det är ganska bögigt att gå och se en sådan chickflick tongue
(själv har jag inte sett någon, såg trailern och den såg fult animerad ut.)
Att den drar in mer pengar än Batman 8,9 på imdb mot twilights 4,5 på premiärdagen säger ju ganska mycket.
Varenda småflicka i världen måste ju ha sett den.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
25 november 2009
att jag inte kan logga in på forumen som jag är med i på den andra datan det kommer bara "sidan kan inte visas" det kommer när jag ska läsa mina mail och skicka mail med, riktigt irriterande.

71 Inlägg
25 november 2009
Irriterande jävla fjollträsk snubbar som e stora i käften och tror att dom e störst och vackrast, men så fort man tittar på dom me en arg blick så springer dom näst intill där ifrån...
Drar inte alla över en kam.

1 321 Inlägg
26 november 2009
Bytte lamell tryckplatta och urtrampnigslager på min gamle Mazda, och när jag skulle dit med Lådhelvete igen så ville den inte gå in! då sparkade jag till växellådan i ren frustration i hopp om att den skulle gå på och sparka snett så jag sparka till nått annat hårt istället med sidan av foten!!! ont gjorde det!! så jag vaknade med svullen fot:-(

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.

825 Inlägg
26 november 2009
Regn Regn Regn Regn

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

4 005 Inlägg
26 november 2009
Att jag köpte ett 1 dm kort spärrskaft. Finns ingen chans i världen att min hand är lika stark som muttern till bilstolen. sad

246 Inlägg
26 november 2009
Skatten som äter upp lönen...

Människor med smak kör bilar med flak!

Med lem
624 Inlägg
26 november 2009
Transportstyrelsen
Senast redigerat av MrL (26 november 2009)

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. &#9824;
LexusOwnersClub.se

Sök