Som topic lyder. Får man fästa sin nya nummerplåt med kardborrband om man inte vill borra i den?
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Jag ser inte varför man inte skulle få det. Det ligger ju fortfarande i ditt ansvar att ingen rycker den,/att den ramlar av då det är du som ska se till att den syns.
Haha.. Det va du sjukaste jag hört.. Menar ni allvar?
Vad är det som är så sjuk med det? Har du sett skruvarna och "locken" man får med till dessa? De ser ju hemska ut!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Enligt lag ska skylten sitta PERMANENT monterad, mina sitter med kardborreband, så jag kan ta av dom vid behov....8 år - ingen som klagat när den sitter på....
Besiktade en bil som jag drog fast skylten me i stötfångaaren lite provisoriskt med två smala spännband De var inga problem. Så lägg kardborre du, de ska nog ingen säga nå om.
Bara den sitter på vid körning så skiter de ju i hur du satt på den? Perfekt när du parkerar och så tar du med dig regplåtarna in så blire jobbigt för lapplisorna, dock kan ju ngn ond människa börja rycka plåtarna
Bara den sitter på vid körning så skiter de ju i hur du satt på den? Perfekt när du parkerar och så tar du med dig regplåtarna in så blire jobbigt för lapplisorna, dock kan ju ngn ond människa börja rycka plåtarna
Perfekt, det blir som en diplomatbil. Bara att parkera vart man vill, se till att ta bort plåtarna innan bara..
Perfekt, det blir som en diplomatbil. Bara att parkera vart man vill, se till att ta bort plåtarna innan bara..
Måste höja en varningens finger här. En bil som felparkeras utan skyltar bogseras bort omgående om den upptäcks.
Måste höja en varningens finger här. En bil som felparkeras utan skyltar bogseras bort omgående om den upptäcks.
Ha dubbel uppsättning skyltar då med din värsta fiendes regnummer som du plutar på vid felparkering:P