Måste säga att scoopen + speglarna inte riktigt var i min smak direkt.. Usch och fy tom.
Jag får nog hålla med Elda tror jag... Känns som att det börjar bli lite "mycket" nu, det är ju ingen japanare ni skall styla, det är ju trots allt en Saab
Spara ihop en slant och lägg pengarna på ett par snygga fälgar istället eller så
hehe ok kan säga detta. HAR KNAPPT BÖRJAT lita på mig de kommer mycket mer .D ang fälgar så har jag hitta de ja ska ha i storlek 19" de kommer senare. men kommer att köpa en hel del saker under nästa vecka som sportskivor sänkning m.m.
hehe ok kan säga detta. HAR KNAPPT BÖRJAT lita på mig de kommer mycket mer .D ang fälgar så har jag hitta de ja ska ha i storlek 19" de kommer senare. men kommer att köpa en hel del saker under nästa vecka som sportskivor sänkning m.m.
Funkiee nu får du ofra dig råkar ju vara så att man har blivit addict av den här tråden
sen håller dock jag med, med Elda och _Fredrik backspeglarna No scoop okej men då måste du ju skaffa en fläckt under huven så du får lite tryck bara
najs tråd keep it upp
ok tackar för det, o välkommen i i tråden smaken e som baken. kan säga att det kommer komma en stor fläckt med tiden. e inte direkt en sak som man kan missa
Funkiee nu får du ofra dig råkar ju vara så att man har blivit addict av den här tråden
sen håller dock jag med, med Elda och _Fredrik backspeglarna No scoop okej men då måste du ju skaffa en fläckt under huven så du får lite tryck bara
najs tråd keep it upp
ok tackar för det, o välkommen i i tråden smaken e som baken. kan säga att det kommer komma en stor fläckt med tiden. e inte direkt en sak som man kan missa
Man tackar har läst den länge och grundligt och fick för mig att det är dags att börja komentera med
och till funkiee: Ja skynda dig! börjarrr blii alldeless skkakigg ii häänderrna
en på på hur bilen ser ut nu. så här kommer hon inte se ut om ett par veckor
eftersom att min arbetslampa pajade och att hsb släckt en massa lampor i garget sp har en ja skaffat mig en riktig arbetslampa
lite saker på spackling sedan så fattar ja inte riktigt varför allt som har med spckling att göra tar flera dagar att torka. de e hyfsat vart i garaget + halogen lampa inte lyckas få ner tork tiden. va ska man göra ? o ja jag har blandat i härdare .
Vill inte den har drygt 20 grader för att härda på angiven tid?? Och de e jag lite tveksam till att du har i de där garaget I sånna allmänna flerbilsgarage brukar de ju inte ens bli 20 grader på sommaren
Vill inte den har drygt 20 grader för att härda på angiven tid?? Och de e jag lite tveksam till att du har i de där garaget I sånna allmänna flerbilsgarage brukar de ju inte ens bli 20 grader på sommaren
sant. kanske kan var det då. återkommer efter lunch imorgon. hoppas de har torkat då
har hunigt en hel del idag första lagret polyester har torkat så de blir en runda i morn kväll. sedan har jag spacklat en del saker till interiören. inga bilder tyvärr kameran glömdes hemma.
btw har nu fått ändan ur vagnen o tagit bort stenskotts skyddet som vissa ville att ja skulle ta bort. blir skit snyggt utan mvh robin