Inför STREET CARS FEST - Göteborg (Backaplan) 30 maj

Jensi
7 maj 2009 · 394 Inlägg

Lördag den 30 maj stannar årets Street Cars Fest turné till i Göteborg. Utanför Mekonomenbutiken i Backaplan anordnar vi årets sjunde utställning. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med trevliga människor och häftiga bilar?

Välkommen till GÖTEBORG på LÖRDAG DEN 30 MAJ!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/648416_1ziruh.jpg

Plats: Deltavägen 4, Backaplan Göteborg (vid Mekonomen)
Tid: Lördag 30 maj klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hitta hit: Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm (26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (12 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Tuhkanen
8 maj 2009 · 582 Inlägg

detta låter kul smile

Crazyivan
8 maj 2009 · 712 Inlägg

Detta var nytt... kan bli skoj smile

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
Shalle89
8 maj 2009 · 705 Inlägg

Låter roligt.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Squadron
8 maj 2009 · 1 833 Inlägg

Kul!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Cambrant
8 maj 2009 ·

Min bil är väl halvt färdig och ekonomin tillfälligt slut runt det datumet så jag får väl premiärutställa bilen på detta event smile

Ska bli kul tongue

Senast redigerat av Cambrant (8 maj 2009)

theLADY
9 maj 2009 · 170 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/31552/651086_qg0648.jpg
En sevärd S 60

Givetvis så kommer vi Jensi det är ju på hemmaplan Skall bli kul att träffas!!!.coolcool

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
m-svernvik
10 maj 2009 · 472 Inlägg

Inte helt omöjligt att man dyker upp

Volvo V70R AWD "Tvåan" (1998)
Volvo V70 (2012)
micke_ewa
10 maj 2009 · 47 Inlägg

kommer så klart!!!!

Nissan skyline "R34GT-T" (1998)
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
10 maj 2009 · 735 Inlägg

Det krockar tyvärr med Skoklosterträffen som jag inte gärna missar så jag dyker upp nere i Helsingborg på söndagen i stället. wink

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
6jonas6
10 maj 2009 · 11 Inlägg

klart man kommer=)

Audi RS4 (2007)
Jensi
12 maj 2009 · 394 Inlägg

theLADY skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/31552/651086_qg0648.jpg
En sevärd S 60

Givetvis så kommer vi Jensi det är ju på hemmaplan Skall bli kul att träffas!!!.coolcool

Ha ha, har du plockat ut motorn ur bilen, eller - eftersom det ska vara puttavstånd för att få träffa er och se eran bil? Eller har herrskapet blivit bekväma på ålders höst?

Ska bli jättekul att träffa er, och alla andra trevliga människor på västkusten. Låt oss skapa en skön dag tillsammans...

Kom igen nu alla med kul bilar - vi vill se fler anmälningar från Sveriges "bak eller framsida" (beror på var man står...) till denna träff. Anmälan till bilutställningen görs på hemsidan.

Du som inte har någon bil hoppas jag kommer och kollar...

Hälsningar /SCF CREW

Senast redigerat av Jensi (12 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Arradin
12 maj 2009 · 631 Inlägg

Låter skoj och intressant... Men tror inte jag hinner få krigsskadorna fixade innan dess...

Crazyivan
12 maj 2009 · 712 Inlägg

Ska bli kul, hoppas det kommer många bilar nu... så man kan ta en MASSA BILDER!!!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe
Saab 9-3 2.0t Vector "Vector" (2006)
Erick
12 maj 2009 · 4 767 Inlägg

Detta är ju trots allt på knuffbart avstånd från garaget även för mej, så det är väl inte alls omöjligt att vi kommer dit med en bil eller två smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
r_win
12 maj 2009 · 88 Inlägg

Dyker också upp:)

Banny69
12 maj 2009 · 506 Inlägg

kan ju hoppas att bilen blivit klar tills dess:D

Born to be wild and crazy
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
Volvo V70II (2010)
Jensi
12 maj 2009 · 394 Inlägg

Erick skrev:
Detta är ju trots allt på knuffbart avstånd från garaget även för mej, så det är väl inte alls omöjligt att vi kommer dit med en bil eller två smile

Du får säga till någon dag innan - om du behöver putthjälp...

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
12 maj 2009 · 2 362 Inlägg

Om bilen funkar och jag har fått den lite fräschare, så varför inte? smile
annars kommer jag med kameran bara! Det gillar ni väl tror jag! tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Jensi
13 maj 2009 · 394 Inlägg

MadeByMe skrev:
Om bilen funkar och jag har fått den lite fräschare, så varför inte? smile
annars kommer jag med kameran bara! Det gillar ni väl tror jag! tongue

Japp. Det gillar vi. Gillar om du kommer. Med eller utan bil. Med eller utan kamera.

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang