Totalrenovering: Volvo 940 Turbo Mattsvart/Kolfiber goes R + 600hk motor UPDATE/ nu lackad mattsvart

zemet
8 april 2012 · 4 041 Inlägg

Har det dött ut här eller?sad

Tesla Model S P85D "LingonExpressen" (2015)
Mog1 High on diesel and gasoline
8 april 2012 · 368 Inlägg

Den är såld tongue

Volvo S60-R "Blacked Out" (2004)
Volvo 945 "Gråben" (1992)
DalleRacing
12 april 2012 · 1 738 Inlägg

Halloj!!

Nej för satan de har inte dött ut, jag jobbar som en idiot på både motor o bil!

Det är såhär att på garaget driver jag motor tråden, nu på lördag hämtar jag stakar, kolvar, toppackning, bultar, lager och lämnar toppen på lite trimmning wink Tb70 från turbobanditen är påväg hem även alla grenrörs detaljer för o bygga ett extraktor smile Så motorn är i princip färdig betald o väntar på att allt ska bli färdigt o komma hem wink
Så massor bilder kommer inom kort, ville ge alla bilder sammlade på bottendelen!

Sen driver jag en egen sida på facebook " DalleRacing " söker ni på klicka gå med i gruppen o där ser ni " projekttråden" för vad som händer med karossen wink Go saker som bur, stolar, bränsletank, hydralisk handbroms m.m visas när de sätts dit o övrigt skruvande på bilen! Ni kan även se filmer från vårt gäng, beställa dekaler o t-shirtar för o stödja mig!

Så håll ut så kommer ni få mkt uppdates både på bil o motor! Gå med i gruppen " DalleRacing " på fejjen NU wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
syabo
12 april 2012 · 1 278 Inlägg

Idiot dalle, de här är tråden om den mattsvarta som du hade förra sommaren...

Street Knight
DalleRacing
14 april 2012 · 1 738 Inlägg

Hahaha ja jävlar, såg de nu :p jaja då vet ni ju att jag håller på med ett nytt projekt wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang