3452
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

1 422 Inlägg
17 juli 2011
LeafBox skrev:
Camaro Iroc-Z osv är väll 80-talare? smile

Det är helt enkelt inte så kinkigt om årtal, men att komma i en Viper -06 eller 90-tals corvette är väll overkill.

Tänk såhär, om bilen inte bara gungar upp och ner, utan även i sidled när man kör över gupp, då är det godkänt tongue

80 talet är ju utanför muskelbils eran ändå smile Ska ju vara klassiker nu, riktiga gungbåtar! 60 och tidigt 70 är det som gäller med fjädring gjord av gammal rutten svamp, bromsar av suddgummin och aerodynamik som en ladugård smile Camaro iroc-z är ju mer av en sportbil.

och som jag sa tidigare, det är muskelbilar, inte amerikanska sportbilar så corvette och gt40 etc räknas ut smile
Senast redigerat av cheffer (17 juli 2011)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
17 juli 2011
cheffer skrev:
LeafBox skrev:
Camaro Iroc-Z osv är väll 80-talare? smile

Det är helt enkelt inte så kinkigt om årtal, men att komma i en Viper -06 eller 90-tals corvette är väll overkill.

Tänk såhär, om bilen inte bara gungar upp och ner, utan även i sidled när man kör över gupp, då är det godkänt tongue

80 talet är ju utanför muskelbils eran ändå smile Ska ju vara klassiker nu, riktiga gungbåtar! 60 och tidigt 70 är det som gäller med fjädring gjord av gammal rutten svamp, bromsar av suddgummin och aerodynamik som en ladugård smile Camaro iroc-z är ju mer av en sportbil.

Ja den kanske är lite på gränsen. roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

356 Inlägg
17 juli 2011
Inge buick alltså? sad

tratt
353 Inlägg
17 juli 2011
Gött ses vi då, vem får man invite av?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
17 juli 2011
Slaylix skrev:

Om jag har din GT så brukar jag sköta det, men jag känner inte igen dej sen tidigare. Satt du får skriva den så addar jag dej på en gång. smile

Och eftersom du inte setts tidigare så måste jag påpeka att ALLA våra race körs UTAN Assists, och kommer att ställas därefter i serverns regler.

OffTopic, Du kör ju helt rätt bil iaf tongue

tratt
353 Inlägg
17 juli 2011
LeafBox skrev:
Slaylix skrev:

Om jag har din GT så brukar jag sköta det, men jag känner inte igen dej sen tidigare. Satt du får skriva den så addar jag dej på en gång. smile

Och eftersom du inte setts tidigare så måste jag påpeka att ALLA våra race körs UTAN Assists, och kommer att ställas därefter i serverns regler.

Tackar för reglerna! Kör alltid utan assist i singleplayer, så det är jag bara glad för, lär ju bli duktigt mycket bränt gummi när vi kör musclerajs! Nej har inte kört mer er tidigare, min gamertag är Slaylix!

OffT, Jajamän Audi coupe är trevligt! smile

1 422 Inlägg
17 juli 2011
Slaylix skrev:
LeafBox skrev:
Slaylix skrev:

Tackar för reglerna! Kör alltid utan assist i singleplayer, så det är jag bara glad för, lär ju bli duktigt mycket bränt gummi när vi kör musclerajs! Nej har inte kört mer er tidigare, min gamertag är Slaylix!

OffT, Jajamän Audi coupe är trevligt! smile

Till assists räknar vi även abs smile Så ingen abs är tillåten heller, bara så du vet smile Vet många som bara räknar antisladd och antispinn som assists så vill bara göra det klart.

Buick är för ny. Det är ju en sen 80talare smile

758 Inlägg
17 juli 2011
Nån får gärna adda mig. Inte säkert jag har tid men OM jag har så är jag nog på smile
GT: Turbolover85

[Turbolover]

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
17 juli 2011
Jonnybcool skrev:
Nån får gärna adda mig. Inte säkert jag har tid men OM jag har så är jag nog på smile
GT: Turbolover85

I'm on it

tratt
353 Inlägg
17 juli 2011
Jojo absolut, ingen assist är ingen assist, allt off, även racelines också hoppas jag, jag kör exakt allt off!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
17 juli 2011
Slaylix skrev:
Jojo absolut, ingen assist är ingen assist, allt off, även racelines också hoppas jag, jag kör exakt allt off!

Vi har sagt att "Breaking Only" är okey om man vill ha. Då Forza inte har den bästa fartkänslan.

356 Inlägg
17 juli 2011
Then i will avoid the bjuik! Fan, ingen som är sugen på lite söndagsdrift idag då? smile Hade vart kul om vi hade lite krav med?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
17 juli 2011
jappsen skrev:
Then i will avoid the bjuik! Fan, ingen som är sugen på lite söndagsdrift idag då? smile Hade vart kul om vi hade lite krav med?

Krav på Drift? Va skulle det vara? :s

1 422 Inlägg
17 juli 2011
jappsen skrev:

Hade jag inte varit i ett komaliknande tillstånd av trötthet så hade jag gärna driftat lite med dig. Har en rx7 som bara spinner och spinner, sedan spinner den lite till ända tills den spinner för fullt för då är det dags att växla till högsta växeln så man kan spinna lite till wink Grymt rolig bil faktiskt. Går brett vare sig man vill eller inte

Svetsare
3 150 Inlägg
17 juli 2011
cheffer skrev:
jappsen skrev:

Hade jag inte varit i ett komaliknande tillstånd av trötthet så hade jag gärna driftat lite med dig. Har en rx7 som bara spinner och spinner, sedan spinner den lite till ända tills den spinner för fullt för då är det dags att växla till högsta växeln så man kan spinna lite till wink Grymt rolig bil faktiskt. Går brett vare sig man vill eller inte

Haha! Så jävla sant  smile  Testade allt för att få ner kraften i backen men gick ändå inte att köra rakt fram  sad

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

356 Inlägg
17 juli 2011
ZonaX skrev:
cheffer skrev:
jappsen skrev:

Haha! Så jävla sant  smile  Testade allt för att få ner kraften i backen men gick ändå inte att köra rakt fram  sad

Haha de är fanimej omöligt nästan tongue

LeafBox skrev:
jappsen skrev:

Krav på Drift? Va skulle det vara? :s

Ålder, land, vikt osv osv, som i allt annat? smile

Men skitsam i restriktioner, någon som är på? 19:30? Jag lägger upp en då iaf, och skickar invite till dom som är online smile
För dom som inte har mig, Jappzen is the GT!
Senast redigerat av jappsen (17 juli 2011)

758 Inlägg
17 juli 2011
Driftar gärna lite senare ikväll när barnen somnat.

[Turbolover]

MR Andersson
1 229 Inlägg
17 juli 2011
Om min lina tillåter så är jag på.

Måste bara koppla in boxen först smile

356 Inlägg
17 juli 2011
Jag orkar inte mer idag iaf, tröttheten slog som ett slag i magen...

758 Inlägg
17 juli 2011
Jag är inne ett tag till i alla fall. Mitt GT finns i nått tidigare inlägg jag gjort

[Turbolover]

Sök