2864
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

6 691 Inlägg
28 juli 2011
Bara o game'a ändå!

De/Dem

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
28 juli 2011
Ja visst, datorer/telefoner/tv:s osv går på hemförsäkringen ändå! tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

400 Inlägg
28 juli 2011
startar upp boxen nu och kör ett tag måste ut med hunden och äta om en timme men kommer in igen senare smile

Zerox

1 422 Inlägg
28 juli 2011
Kommer tyvärr inte kunna delta idag. Kom precis hem från jobbet och har inte ätit något och har lite att stå i... Vad som skulle vara ett enkelt drivaxel byte blev så mycket mer efter dåliga bultar och inbrottsförsök i bilen. Nu är jag less på folk -,-

6 691 Inlägg
28 juli 2011
Bara o komma in när ni kan/känner fört.. börjar fixa nu!

De/Dem

400 Inlägg
28 juli 2011
cheffer skrev:
Kommer tyvärr inte kunna delta idag. Kom precis hem från jobbet och har inte ätit något och har lite att stå i... Vad som skulle vara ett enkelt drivaxel byte blev så mycket mer efter dåliga bultar och inbrottsförsök i bilen. Nu är jag less på folk -,-

förstår det sad fy fan för folk som inte kan skilja på mitt och dit sad
vilken bil är det som har blivit drabbad?

Zerox

1 422 Inlägg
28 juli 2011
Bmwn, så är väl tur i oturen. Men precis bytt drivaxel på den så jag ska kunna sälja iväg den och köpa en ny andrabil (man vill ju förnya sig haha). Så märker man det där, inte lite less man blir.. Sedan har dom ju slangat bensin ur den också.. Under hela tiden jag haft bilen så har jag i stort sett bara lagat den, nu har jag lagat allt som varit fel på den och är i fint skick nu, förutom det där som sabbar hela skiten. Verkar ha gett men på larmet också som inte riktigt vill vara med som det ska längre precis som centrallåset på alla andra dörrar. Eftersom förardörren är förstörd så vill ingen annan dörr heller upp normalt. Vet du nån som har låscylinder till en e34 så kan du ju höra av dig haha

6 691 Inlägg
28 juli 2011
Var de INGEN som skulle komma idag?

De/Dem

400 Inlägg
28 juli 2011
Malheus skrev:

Jag kommer in snart smile ska bara äta klart och skriva klart med en smile

Zerox

400 Inlägg
28 juli 2011
cheffer skrev:
Bmwn, så är väl tur i oturen. Men precis bytt drivaxel på den så jag ska kunna sälja iväg den och köpa en ny andrabil (man vill ju förnya sig haha). Så märker man det där, inte lite less man blir.. Sedan har dom ju slangat bensin ur den också.. Under hela tiden jag haft bilen så har jag i stort sett bara lagat den, nu har jag lagat allt som varit fel på den och är i fint skick nu, förutom det där som sabbar hela skiten. Verkar ha gett men på larmet också som inte riktigt vill vara med som det ska längre precis som centrallåset på alla andra dörrar. Eftersom förardörren är förstörd så vill ingen annan dörr heller upp normalt. Vet du nån som har låscylinder till en e34 så kan du ju höra av dig haha

japp kan höra av mig om jag hittar någon smile

Zerox

Ljuva 90-tal
1 128 Inlägg
28 juli 2011
Malheus skrev:

Jag skulle varit med om inte mitt guld tog slut idag! sad Men jag ska beställa nytt nu. big_smile

Nöjeskör närproducerat

6 691 Inlägg
31 juli 2011
Nu ere för dött igen.

Ny dag!?

De/Dem

MR Andersson
1 229 Inlägg
400 Inlägg
31 juli 2011
Några som ska köra lite ikväll ? kommer in snart och tänkte köra ett tag iallafal smile

Zerox

Elektriker/Volvobuse
218 Inlägg
31 juli 2011
_Blue_Speed_ skrev:
Malheus skrev:

Jag skulle varit med om inte mitt guld tog slut idag! sad Men jag ska beställa nytt nu. big_smile

köp via xboxen så går de fortare, instant refill liksom smile funkar även att göra prenumeration av de hela smile

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
31 juli 2011
Andy_88 skrev:
_Blue_Speed_ skrev:
Malheus skrev:

köp via xboxen så går de fortare, instant refill liksom smile funkar även att göra prenumeration av de hela smile

Eller s köper man ifrån en e-butik via paypal. Funkar skitbra och jävligt mkt billigare. 12månader för typ 300:- ^^

MR Andersson
1 229 Inlägg
31 juli 2011
LeafBox skrev:
Eller s köper man ifrån en e-butik via paypal. Funkar skitbra och jävligt mkt billigare. 12månader för typ 300:- ^^

Länk till den e-butiken tack smile

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
31 juli 2011
TheMan89 skrev:
LeafBox skrev:

Länk till den e-butiken tack smile

Ska leta upp den igen ^^ återkommer strax

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
31 juli 2011
Denna köper jag ifrån iaf smile
http://electronicfirst.com/

400 Inlägg
31 juli 2011
några som är med och kör ikväll?

Zerox

Sök