Är det någon här som faktiskt spelat igenom spelet? Sjukt jobbigt i slutet ju...
Gjorde klart det till 100% för lite över ett år sen.
Sen om det var värt det det tycker jag inte men nu är skiten klart i allafall
Lite över ett år sen??? spela du ut Forza 3 på 2 månader????
Nej inte exakt ett år sen såg nu att det var 10 månader sen jag fixade klart spelet kändes som det var längre än så men hade datumet uppskrivet då jag gjorde klart allt..
Gjorde klart det till 100% för lite över ett år sen.
Sen om det var värt det det tycker jag inte men nu är skiten klart i allafall
Lite över ett år sen??? spela du ut Forza 3 på 2 månader????
Nej inte exakt ett år sen såg nu att det var 10 månader sen jag fixade klart spelet kändes som det var längre än så men hade datumet uppskrivet då jag gjorde klart allt..
Hehe, tiden går fort, lr nåt haha, nice ändå
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
vad hette den banan som man kan sladda runt på, mer som en stor plan yta.. är det den benchmark..blablabla eller är det någon annan? är den värd att köpa och hur stor är den isf och är det någon mening med den lr är det bara som en sladdruta?
Ja den heter Bechmark. Banan är rätt stor och det finns mycket saker att leka runt med.
Ni får sluta motivera mig att köpa en ny Xbox sedan min gamla dog. Jag har inte råd!
de ä klart du ska ha en kryss låda sladda runt o köra som en galning utan att oroa sig över att betala eventuella skador... de blir inte mkt bättre haha skämt o sido... laga?
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!