Finns ju inga nackdelar med att lära sig köra utan, jag tyckte det var riktigt jobbigt, sedan slog jag på ABS efter jag kört utan det väldigt länge, men dom gamla vanorna satt i att trycka fullt på bromsen
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Man får öva lite innan Kan hända att jag ändrar nån bana, visar sej.
Ja men ska vi göra en lista med intresserade dårå? Vi behöver ju 8st. Sen när vi fått ihop alla 8 så kommer jag göra ett inlägg med allt man behöver veta, all info jag/vi har, och så bestämmer vi en tid som passar alla!
Jag är på också, dock endast om det tillåts bromslinjer, allt annat ska vara av!
Som sagt, dom mindre viktiga assists och banor kan komma att ändras, Personligen gillar jag oxå braking lines och ABS. Och ska man köra utan ABS vill man gärna ha bromlinjer då fart-upplevelsen i forza är en aning missvisande . Så jag sätter upp dej på listan iaf!
Nu va det rätt länge sedan jag körde forza men fan, jag är på! ABS och breakingline som enda hjälpmedel tycker jag låter vettigt, varken mer eller mindre Men måste kolla hur länge jag har gold också, ska kolla det i eftermiddag
jag har inte spelat forza sen jag skaffade gt5 så det lär bli intressant, spelar knappt något förutom wow för tillfället så det måste klicka med raider på kvällarna, vilket blir ca 3-4ggr i veckan.
Som sagt, vi styr upp en tid som passar alla när listan är fylld Oroa er inte över det. Under tiden så kan ni fixa EN(1) bil (för att undvika att man har en bil optimerad för 1 specifik bana. Gör racen jämnare, och roligare )
Träna på körstilen, lite "paint tradin" och uppmuntrande puffar äre inget fel på, men nå 200km/h kamikaze bakifrån smällar får er kickade direkt
Tycker det blir bättre att fixa en bil som är bra för alla banor och köra på det Bästa allround bilen och sammanlagt resultat om man nu vill vara den som ska vara noga med total vinst Tycker jag vore roligast iaf
Tycker det blir bättre att fixa en bil som är bra för alla banor och köra på det Bästa allround bilen och sammanlagt resultat om man nu vill vara den som ska vara noga med total vinst Tycker jag vore roligast iaf
Precis som jag skrev Kanske skrev knepigt
Men som sagt, Man får bara använda 1 bil, till alla banor, för att få det så jämnt som möjligt
Precis som jag skrev Kanske skrev knepigt
Men som sagt, Man får bara använda 1 bil, till alla banor, för att få det så jämnt som möjligt
Haha mitt fel.. Läste knasigt, blev att jag läste att man ska ha en bil för en specifik bana haha.