Tyvärr måste jag komma och klaga på tiden.. Ska på elmia i helgen och då jag bor i sundsvall så är det lite långt att åka hem för att lira krysslåda Helgen funkar inte för mig och torsdagen gick det väl inte för någon annan här? Måndag då? Röd dag och hela paketet
Btw, i framtiden kommer det vara fasta tider (inte samma hela tiden) Och då äre lite tough luck för den som inte kan, men mkt smidigare för oss som kan
Kan nog på Fredag kl 19.30, är väll långfredag eller nåt va?
GT: SonaX jl
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Seth och Andy_88 har fortfarande sina bilar hemliga
Jag vill säga tiden igen, så ingen missar att säga till om dom inte kan. Fredag den 22, Kl 19:30 (Hittils har ingen klagat på denna tiden?)
Och så påminner jag alla om att adda "Leafb0x" (0=siffra) på Xbox-live, så skickar jag helt enkelt en inbjudan till alla när det är dags att reeeejjjssssaaaa
min blir en RWD CRX med integra R -00 motor med singel turbo just nu
"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
haha som fan, fast sen är det alltid skillnad sida vid sida och nerver som förstör för en, brukar sluta med att jag pushar mig så hårt att jag åker av banan haha
haha som fan, fast sen är det alltid skillnad sida vid sida och nerver som förstör för en, brukar sluta med att jag pushar mig så hårt att jag åker av banan haha
Vet precis vad du menar
(1.01.3 fick jag nu, vill tro att jag kan komma under 1.01. Men det är så jäkla trixigt att få till alla kurvor precis rätt )
Vet precis vad du menar
(1.01.3 fick jag nu, vill tro att jag kan komma under 1.01. Men det är så jäkla trixigt att få till alla kurvor precis rätt )
bromsa,koppla,växla,svänga :S första svängen är jobbigast tycker jag
Vet precis vad du menar
bromsa,koppla,växla,svänga :S första svängen är jobbigast tycker jag
Den är rätt irriterande, den känns så jäkla skum. När man komme halvvägs in i den känns det som att man kunde gått in fortare, men så slutar det med sandfållan