2614
Sök

Forza Motorsport 3-tråden

Allansson
26 april 2011
#1421
Har inte kört på länge, men testade med lite olika bilar i klass A på mugello club.Kommer inte under minuten iaf. Såg att Leafbox hade kört med klass S på 55.8 så under minuten med en A borde väl egentligen inte vara några problem?

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
26 april 2011
#1422
under minuten bör man ligga med A skulle jag tro.


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
26 april 2011
#1423
Stoner_fuzz skrev:
blev inga rekordtider för min del iaf haha. men jag vann första, leafbox resten eller hur var det?

Så vart det, men du var alltid i närheten tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
26 april 2011
#1424
haha smile nån som är sugen på att köra lite nån timme nu?


MR Andersson
1 229 Inlägg
26 april 2011
#1425
LeafBox skrev:
Stoner_fuzz skrev:
Jag hoppar S-klass, max A klass för min del för att det ska bli roligt. Tro mig, alla kommer krocka och halka av banan stup i kvarten

Jag trodde det skulle bli okontrollerbart, men jag körde precis en AMERIKANSK S-bil (Vilket är lite självmords benäget tongue)
Och det var inte så farligt som jag trodde. Lite slirigt blev det om man stämplade pelle mitt i kurvan, men är man lite snäll på gasen så smile

Gjorde 56sec på Mugello Club smile

Edit: 55.8sec

Edit:2
Alla andra bilar jag provat är tveksamt brukbara... Detta komma bli ett sånt race där den som inte fastnar i den stora krocken i första kurvan vinner bara han lyckas hålla sin bil på banan hela racet.

Näe, pass på S-klass för min del oxå. hmm

Fan va mesiga ni är då! Kan ni inte köra utan o köra på alla andra?

Jag ser inget direkt problem med o tävla med S klass?

Jag har redan den perfekta S klass bilen redo...

Stoner_fuzz skrev:
haha smile nån som är sugen på att köra lite nån timme nu?

Hänger väl på hur länge du orkar vänta tongue Ska ha lite käk nu sen ska jag ut o skruva en stund men efter 21 lär jag nog va inne och online på krysslådan.
Senast redigerat av TheMan89 (26 april 2011)


Bitter optimist.
1 561 Inlägg
26 april 2011
#1426
då har jag raid, samma sak imorgonkväll tongue


6 691 Inlägg
26 april 2011
#1427
Raida cash med oss på Forza eller? big_smile

De/Dem

15 Inlägg
26 april 2011
#1428
Man blir ju nästan lite sugen på att hänga med er och leka lite smile


6 691 Inlägg
26 april 2011
#1429
Kan vi inte göra de drygt och köra ett ORIGINAL - F klass race? wink

De/Dem

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
26 april 2011
#1430
Jag tycker det hade varit kul att köra en kväll med A-klass fwd/rwd. en minimumvikt,max hk osv för mer att det ska bli mer jämt och trångt i fronten!


MR Andersson
1 229 Inlägg
26 april 2011
#1431
Visst jag är öppen för A klass med.

Om de är nån som bara vill leka runt så adda mig bara.


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
27 april 2011
#1432
Stoner_fuzz skrev:
Jag tycker det hade varit kul att köra en kväll med A-klass fwd/rwd. en minimumvikt,max hk osv för mer att det ska bli mer jämt och trångt i fronten!

Inga assist
A-klass
FWD (big_smile)

Max 355kw
1100Kg - 1250kg

?

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

6 691 Inlägg
27 april 2011
#1433
På KURVIGA banor, hoho

De/Dem

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
27 april 2011
#1434
Malheus skrev:
På KURVIGA banor, hoho

Dom där point-to-point drift banorna ;D
Haha, näeeee, det går ju inte roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

1 422 Inlägg
27 april 2011
#1435
Ska det vara fwd kan ju viktreglementet strykas tycker jag haha. Måste ju ha lite vikt över framhjulen med a-klass effekt under huven. Tycker det är bättre att bara gå på klass istället för ännu mer exakt på vad man får göra på bilarna. Okej för drivning men resten? Att vara bra på spelet innebär att hitta en bra balans i bilarna.


Svetsare
3 150 Inlägg
27 april 2011
#1436
Vad hände med S-klass?  sad

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
27 april 2011
#1437
ZonaX skrev:
Vad hände med S-klass?  sad

Var som sommardäck på blank-is med 99% av bilarna, så målet blir inte att komma först, utan hålla sej kvar på banan. tongue

Så det röstades inofficiellt till ett meningslöst race roll

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

6 691 Inlägg
27 april 2011
#1438
Jag hann inte med de..men hade ju inte varit svårt

De som har upp till 900 NM i vrid går att köra som RWD!

De/Dem

Svetsare
3 150 Inlägg
27 april 2011
#1439
LeafBox skrev:
ZonaX skrev:
Vad hände med S-klass?  sad

Var som sommardäck på blank-is med 99% av bilarna, så målet blir inte att komma först, utan hålla sej kvar på banan. tongue

Så det röstades inofficiellt till ett meningslöst race roll

Tycker faktiskt det är lättare att inte sladda med min e30 på typ 700hk än med civicen jag hade när vi körde  hmm  Med civicen tappade man greppet pangbom! E30n varnar iallfall lite  tongue  Plus att rakorna blir roligare  cool

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Elektriker/Volvobuse
218 Inlägg
27 april 2011
#1440
"Var som sommardäck på blank-is med 99% av bilarna, så målet blir inte att komma först, utan hålla sej kvar på banan. tongue"

slå av simulation ska du se de blir lättare smile

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar


Sök