Fler som forza fuckats upp för efter uppdatering??? vad gör ja nu??? går omöjligt spela, skärmen helt vit, de ända som syns ä menyerna, varvmätaren o bakljus...?
-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Efter att ja igår fått igång spelet o senare kollat leaderbordsen, beslöt ja mig för att klättra lite i placering... 500 platser va sagt, de slutade me 1755 platser *Stolt*
Kolla placering, poäng o bil/klass ;P
-My Way - Side Ways!-
Får inte ens ner uppdateringen, routern går ner när uppdateringen har laddat 3/4 klart...
För att vara på säkra siden så försöka inte få ner den, om man inte måste iof kollade massa forum o support igår o massa hade fått rrod efter senaste updaten
ja har dock klarat mig...
Senast redigerat av GrEEn_NeoN (28 maj 2011)
-My Way - Side Ways!-
Får inte ens ner uppdateringen, routern går ner när uppdateringen har laddat 3/4 klart...
För att vara på säkra siden så försöka inte få ner den, om man inte måste iof kollade massa forum o support igår o massa hade fått rrod efter senaste updaten
ja har dock klarat mig...
Inte xboxens fel, bara routern som inte vill vara med.
"Det är ingen Volvo eller Audi jag omkring med utan en BMW, det är skillnad på bil och BIL."
- BMW_330 på zatzy.com
Min box gick o dog... har inte fått rrod men typ E74 eller vad koden heter.... har haft isär den nu 2ggr o kunna spelat en stund efter varje gång men för att sen lägga av igen....
Kan säga att jag blir hemma denna helg..har en match att köra på BC2 med klanen runt 20-21 dock på lördagen..Ska få fiber internet nu imorn eller där på
Även ett race med klassen efter S (R1 eller R3? ) hade varit intressant Har nämligen ett fyrhjulsdrivet monster där
Senast redigerat av ZonaX (11 juni 2011)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX