3940
Sök

Är verkligen killar så desperata? :|

1 062 Inlägg
27 juni 2009
Håller med trådstartaren. Samma sak om du är "bilkändis".....o vad gäller Spoilernytt så sammanfattade Maco rätt bra vad de står för numera.
Senast redigerat av TLO (27 juni 2009)

"You Go, we go!"

Trucker
1 220 Inlägg
27 juni 2009
för att svara på fin fråga så tyvärr är vi det tongue de är inget man kan göra åt de ligger i våran natur!

Vissa är bara bättre än andra!

Smurfen
103 Inlägg
27 juni 2009
Finns ju alltid 2 sidor av det hela.

En Kille lägger upp massa coola bilder på sin 240 när han burnar. Tycker det är skitfränt.
Tjejen lägger upp en bild när hon själv står och viftar med nyckeln till sin bil. Tycker det är bra.
En kille lägger upp en liten bild på bilen eller märkesbunden avatar.
Tjejen lägger ansiktsbild med en klubba.
Killar fokuserar oftast mer på bilen medans tjejer ser den som ett klädesplagg. Det är lika viktigt att hon själv matchar bilen än att bilen är snygg. Inget fel på tjejer men jag ser det här hemma oxå.
Jag går ut och tar några kort på bilen medans tjejen kan sitta i 3 timmar och ta kort för att få det där perfekta på sitt nya läppstift.

Skriver någon till mig
-Fin bil du har. Rösta på min. (Röstfiske)
Då brukar jag kolla in dennes bil och är det en Saab t.ex. Hatar saab då får den lågt betyg. Skiter i om det är en tjeje eller killa. ¨¨åller mig mest bland vwbilarna så kanske dumt att ens öppna käften här. Men mer vw bilar utan folk på bilderna. Gärna mer detaljer så blir jag glad.

/Smurfen

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
27 juni 2009
Fredrik wilhelmsson skrev:
Det roligaste tycker jag är att tjejerna kan vara hur fula som hellst ändå får dom massa kommentarer...
Antingen försöker alla killar vara snälla?
eller så är dom desperata?

Jag gissar på desperata big_smile

hahaha håller me dig t 100 % big_smile

8 156 Inlägg
27 juni 2009
Killar är desperata. Det brukar konstateras några gånger varje månad (i liknande trådar...)
Skapa ett kill-konto på en häst-sajt så får den killen precis samma bemötande av tjejer.
Gorg domineras av killar, därför får tjejerna mycket mer uppmärksamhet här.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

214 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
Haha okej, Jag håller med smurfen på den, kollar också vad det är inte om de är en tjej eller en kille. Sen röstar jag efter hur bilen ser ut inte vad de är för smak på klubban i munnen.. Tycker det där med en tjejliga hade utgjort mer rättvisa. Då hade man också sett ett mönster klart och tydligt! Hoppas nu inga tjejer tog illa vid sig, för er måste det ju handla om lika mycket rättvisa.

Trevlig helg på er!

Toyota Celica Phoenix Reign of fire

4 005 Inlägg
27 juni 2009
Phaetoon skrev:
Killar är desperata. Det brukar konstateras några gånger varje månad (i liknande trådar...)
Skapa ett kill-konto på en häst-sajt så får den killen precis samma bemötande av tjejer.

Allmän varning! Skaffa aldrig tjej med hästar! Det är som bosse bildoktorn säger DYRT DYRT DYRT!

även om tipset är klart intressant smile

4 005 Inlägg
27 juni 2009
VWSmurfen skrev:
Finns ju alltid 2 sidor av det hela.

En Kille lägger upp massa coola bilder på sin 240 när han burnar. Tycker det är skitfränt.
Tjejen lägger upp en bild när hon själv står och viftar med nyckeln till sin bil. Tycker det är bra.
En kille lägger upp en liten bild på bilen eller märkesbunden avatar.
Tjejen lägger ansiktsbild med en klubba.
Killar fokuserar oftast mer på bilen medans tjejer ser den som ett klädesplagg. Det är lika viktigt att hon själv matchar bilen än att bilen är snygg. Inget fel på tjejer men jag ser det här hemma oxå.
Jag går ut och tar några kort på bilen medans tjejen kan sitta i 3 timmar och ta kort för att få det där perfekta på sitt nya läppstift.

Skriver någon till mig
-Fin bil du har. Rösta på min. (Röstfiske)
Då brukar jag kolla in dennes bil och är det en Saab t.ex. Hatar saab då får den lågt betyg. Skiter i om det är en tjeje eller killa. ¨¨åller mig mest bland vwbilarna så kanske dumt att ens öppna käften här. Men mer vw bilar utan folk på bilderna. Gärna mer detaljer så blir jag glad.

/Smurfen

Intressant insyn du har i samtliga kvinnors tänk. smile

Finns en speciell tjej här på garaget som har en supra och bygger o har sig. Det tycker jag är coolt, speciellt iochmed att hon är tjej (och inte ful!) Det är ovanligt och det är väl klart att det märker ut sig.

Killar vill av natur sprida med sig av sin "kultur" så det är väl inte så konstigt? Speciellt människor som bor i ett garage och bara meckar med bilar och inte kommer ut i fria världen. smile

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Ja

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Meister
6 763 Inlägg
27 juni 2009
Phaetoon skrev:

Tack för tipset big_smile

2 182 Inlägg
27 juni 2009
<----------Söt

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
27 juni 2009
lika att slänga en bild på my little ponny på sin avatar.. kanske tjejerna blir intresserade med tongue

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Go_sideways skrev:
maco skrev:
T.ex. Bilsport hade nyligen ett reportage om en tjej med en helt original Subaru Impreza från sena -90talet som denne ämnade att köra på strippen. Detta var uppenbarligen en stor nyhet eftersom den fick ett 2 sidors uppslag. Nu missunnar jag inte denna tjej detta reportage och det var väl roligt att hon fick vara med i tidningen, men skulle bilsport skrivit om detta om det nu var en kille ifråga som tänkte köra fort rakt fram?

Måste bara kommentera detta. Även fast detta är lite O.T. Så håller jag med dig till 100000% Satt nästan och blev irriterad över det inslaget. tyckte det var ett skämt. Sen som du säger ska man väl klart vara glad för tjejens skull men allvarligt talat. kom in i matchen. Där sjönk Bilsport i mina ögon.

Bilsport suger rent generellt.
Bara massa halvtaskiga skitreportage och smockfullt av volvos och japsar.

/En som slutade prenumerera 2005.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
27 juni 2009
FireTraXX skrev:

Kan ju bero på att det är dom bilar som byggs om, stylas och trimmas mest.

Jonas

DFFL
9 020 Inlägg
27 juni 2009
Volvo_Mannen skrev:
FireTraXX skrev:

Men inte enbart...

Finns en uppsjö av andra feta bilar som jag vill se. (Audi och BMW framförallt)
Men det verkar ju bonnläpparna på Bilsport ha missat, så går det när den hjärndöda massa bestämmer.
Senast redigerat av FireTraXX (27 juni 2009)

Russel Crowe, Gladiator.

327 Inlägg
27 juni 2009
Allvarligt, det finns max 3, 4-5 st brudar här inne som man verkligen skulle kolla på om man såg dem ute på stan.
Vem vill ha en brud som har tribaltröja, kör långtradare, dricker öl och har färgat sitt barr hemma på muggen?
Senast redigerat av Rs4Danderyd (27 juni 2009)

7 281 Inlägg
27 juni 2009
FireTraXX skrev:
Ja

Enklaste och bästa svaret i tråden wink

Forummoderator
26 490 Inlägg
27 juni 2009
FireTraXX skrev:
Volvo_Mannen skrev:
FireTraXX skrev:

Men inte enbart...

Finns en uppsjö av andra feta bilar som jag vill se. (Audi och BMW framförallt)
Men det verkar ju bonnläpparna på Bilsport ha missat, så går det när den hjärndöda massa bestämmer.

..själv tycker jag det är alldeles för mycket Bmw och Audi i Bilsport..är nästan så man funderar på att sluta prenumerera bara för det..

lelleal: Har du öm pung eller vad säger du..?

Ursäkta offtopic. Men jag svarar som i alla andra likadana trådar. Ja - De flesta killar är normalt sett desperata. Detta gäller inte bara de på Garaget. Gäller även andra sidor. Tro mig.
Senast redigerat av AirOne (27 juni 2009)

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

136 Inlägg
27 juni 2009
Jag provade med halvnaken avatar i några veckor och visst får man många besökare varje dag, min blev dock raderad på en gång trots att den inte var överdrivet sensuell.. bara en snygg tjej i en bil..

Nu har jag sedan länge min egen logga och får inga besökare längre.. LOL

Orkar inte bry mig om betyg och garaget.org längre, spelar ingen roll, vet ju vad jag och andra på stan tycker om bilen !!

Sök