te_wik skrev:
Putteliten skrev:
te_wik skrev:
Idag kom det paket, men dumfan som jag är så tömde jag min inkorg i mobilen och då försvann sms-aviet samtidigt, så kan inte hämta ut det. Får snällt vänta tills påminnelsen kommer.
Vad händer just nu då? Mjääe inte så mycket, om allt går som det ska så börjar jag laga kjolpaketet under nästan vecka. Mvh Tommy
Brukar kunna gå bra att hämta paket utan avi bara du har leg med dig, så gör jag i alla fall har aldrig varit något problem. Testa får du se.
Mjo läste just detta på posten; Du skrev: hämta paket utan avi
Det enklaste är att vänta tills du har fått din avi, men i de allra flesta fall räcker det med legitimation och kolli- eller brev-id. Har dock inget kolli eller brev-id, men ska försöka ändå. Mvh Tommy
Det blir ju lättare för dom att hitta paketet med kolli/brev ID, men som sag har du bara leg med dig slår dom på ditt namn i datorn och sen tar fram paketet. När jag beställer grejer orkar inte jag vänta på avin utan följer paketet på postens hemsida, och hämtar paketet när jag ser att det är framme. Ibland har ja kolli id till dom eller så visar jag bara mitt leg så får jag paketet.