** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**
te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer
Fy fasen så många o-ringar det är till spridarna.. Fyra per spridare. Och dom feta gröna som sitter längst ner på spridaren i hylsan är ju lagom rolig att få bort.
Resan gick bra, A6an drog på bra och drog inte alls mycket bensin Någon bild kan jag bjuda på.
Lastad och klar för att åka.
Efter vägen fick jag stanna och koppla i batteriet samt slå på pos.ljus och varningsblink på 100an då folk tydligen inte fattar att hålla lite avstånd, sen blev det bättre med det.
Nya hemmet då, rätt trångt men får funka. Måtten jag fick på garaget stämde inte riktigt så är dåligt med plats på längden.
Ska upp en hylla längst in, är ju rätt högt till tak iaf. Sen ska det upp lite lysrörsarmaturer. Audin startade perfekt utan minska problem, lät så gott utan avgas men tickade mycket från lyftarna..är ju tre år gammal olja i den och säkert mycket kondens.
Så nu har jag kollat igenom tråden (igen), har fått lite mer kött på benen nu, hur jag ska fixa saker på min 200a och det tackar jag för haha;) längtar tills du börjar med 100an igen, beställde du dom tygmattorna från cac eller?
Så nu har jag kollat igenom tråden (igen), har fått lite mer kött på benen nu, hur jag ska fixa saker på min 200a och det tackar jag för haha;) längtar tills du börjar med 100an igen, beställde du dom tygmattorna från cac eller?
Kul att hittade tillbaka hit
Nej jag beställde aldrig, tänkte att det blir en fin sista touch när den är klar
[b]Kul att hittade tillbaka hit
Nej jag beställde aldrig, tänkte att det blir en fin sista touch när den är klar [b/]
Kul att du hittade tillbaka hit
Nej jag beställde aldrig, tänkte att det blir en fin sista touch när den är klar
Mvh Tommy
Hehe, den är ute till våren igen va?
Ute på vägarna? Nja, planen hela tiden har ju varit att bli klar till sommaren 2012.. men lär inte bli så tyvärr.