10 oktober 2012
Trådstartare
Suck så less man blir!! Idag, äntligen efter massa strul fick jag min leverans av grejjer. Det som strulat är att saker som skulle finnas på lager tydligen inte fanns på lager så jag har fått ändra min beställning fram och tillbaka för att så snabbt som möjligt få det som fanns på lager, bla topplocksbultarna.
Nå men glad i hågen far man ju och hämtar ut paketet, öppnar och ser på en gång något som inte verkar lovande.
Där finns en flaska med en liter KING ATF olja som jag inte ens beställt! Fortsätter och kikar och det mesta stämmer men när jag börjar leta efter min SATS med 10 topplocksbultar så hittar jag den inte. Där finns däremot en zip-påse med EN bult! WTF?! Inte kan jag ju dra dit toppen med bara en bult...
Planerna att få ihop Tq'n innan sista oktober verkar ju nu omöjligt efter allt detta strulande. Har beställt från denna sidan ett flertal gånger utan problem men nu var det sista gången, detta har jag nu förklarat i ett mail åt dom med, förklarade även att det är inte bara mig dom mister som kund utan jag kan inte fortsätta rekomendera dom åt vänner och bekanta som jag gjort tidigare.
SUCK!
Mvh Tommy