Kille från sthlm, det är ett par cobra coilovers, googla!. Men dem är nya, tror han tar hem ett lager då och då, tyskland. Hittade det på ett forum, inte så farligt dyra!
Förövrigt idag har jag borrat dit motorstaget och det sitter perfekt..Nu. Sen har jag satt dit baklyktorna och dem blev feta!. Kul att jag körde före polisen med helvita baklysen och blinkers, dem gjorde inget..Antar att dem hade bättre för sig, hah.
Idag försökte jag sätta på angel eyesen. Tänkte höra om någon satt dit sådana förut, för jag får ju typ dra om el kablaget och sätta skor på. Sen passformen inuti självaste ljus hållaren var ju mindre okej!, ser typ ut som att jag är tvungen att borra ett eget hål?..
fan verkar som de blir bra detta kämpa på! mvh johannes
Det blir det nog i slutändan.
Update/ utan bilder, bilder kommer senare.
Imorgon får jag hem mina coilovers, ringde schenker och dem sa att jag hade dem imorgon kl 7 på morgonen så blir upp tidigt innan man skall iväg och plugga!.
Tjenare, Fint bygge Detta kommer följas mer av, tänkte på om du har lite idéer på vad man kan ha för 14" fälgar? kanske du kan komma med tips eller något annat
Tjenare, Fint bygge Detta kommer följas mer av, tänkte på om du har lite idéer på vad man kan ha för 14" fälgar? kanske du kan komma med tips eller något annat
MVh/ Jesper
Ska du ha tyskstuk så ska du garanterat ha ett par breddade, kanske plåtisar? Mattsvarta. Eller ett par Borbet, borbet T fälgar. Arch fälgar har också breddade, BBS med. Bara att checka runt lite!.
AlexanderOhman skrev:
De blir fin fint
Hoppas på det
OTengner skrev:
Tja hur går de för dig?
Det går sådär, har precis fått garage och börjar skolan igen, ska också öppna småföretag med ett par polare. Så nu går rätt mycket tid åt skogen. Försöker göra så mycket jag hinner.
Såhär ser den ut med dem nya coiloverserna och en tvättning..Måste fan polera den, hatar den matta färgen.
Skitigt, renovera bromsarna snart iallfall...
Fy *** säger jag bara, tog ett tag och få bort dem. Fick göra en hemmagjord insekts nyckel och råkade kapa bort lite utav min knoge hah.. men titta på skiten
Står lite lustigt nu men rätt låg med 16" fälgar på och breda däck. Men fy vad lägre den ska bli
Här är garaget, rymmer 2-3 bilar, perfekt..Har allt, håller på att plocka i det lite.
Förövrigt Ikväll var jag och hämtade två stycken 12" Kenwood och ett mds slutsteg + en kondensator, har lite skit liggandes så får ser om det blir ett projekt senare framöver
Absolut inte, men har varit utan data ett tag nu, har lite bilder på lite skit jag har gjort men inget stort ännu och inga fälgar.
Håller också på att flytta, har köpt en ny lya med en maskin hall som rymmer en jävla massa bilar, hiss till motor och liknande, flyttar inte in förens i vinter så skall ställa av golfen och plocka med den hela vintern hade jag tänkt.