Ämmnet talar väl till sig själv ung som gammal fet som smal muskulös som spinkig tränar eller icke tränar ...
Ålder 21år Vikt 109kg Bänkar 1x167,5 Kg 12x 130kg Skulle jag bedömma min form idag så får den bara 2/10 så finns mycket mer att hämta när orken kommer.
fick upp 152,5 kg som 17 åring vägandes 101kg . men då tävlade jag och var i ruskig form.
Jag testar aldrig max då jag tränar själv, men brukar köra 7reps i 3 set med 100kg.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
ålder 17 vikt 120-130 längd 1.87-1.90 bänkade 143 eller om det var 153 3 gånger va första gången jag var på ett gym ^^ är man bonne så är man syns inte på mig att jag har muskler men råstrykan finns där fortfarande ¨
nu för tiden tar jag inte ett skit då vänster axel e kaputt
Ni ligger så i leee killar. Killen är världsmästare i bänkpress på 337,5kg Killen bor 70km från mig och är Finlandssvensk som många andra här i trakten därav namnet "superhurri".
När jag tränade för några år sedan fick jag väl upp nånstans mellan 150-160kg, minns inte exakt, vikt var då strax under 100kg, ålder runt 23-24 år.
Idag får jag nog upp stången om det inte ligger damm på den. Så skivstången ute i ladan ligger där den ligger.
Eftersom TS pratar om tävlingslyft så måste jag påstå att ett tävlingslyft verkligen är ett gränsfall på att få kallas för bänkpress Jag körde alltid med strikta lyft, annars såg man ju bara för löjlig ut
Värst vad alla va starka här då? Själv väger jag 68kg och bänkar 1x65kg.. haha. Vore kul att lyfta sin egna vikt, men det kommer väl med tiden! Försöker gymma 2ggr/vecka iaf, men fokuserar mest på hela kroppen och inte bara bröst och triceps. Längd: 177cm