Eftersnack: Linköpingsträffen #3 18/7

GTI-TDI bass i stora lass
19 juli 2009 · 203 Inlägg

Jag tyckte att det blev en lyckad träff som vanligt:Dbig_smile

(kmr att lägga upp mina bilder senare idag)

Senast redigerat av GTI-TDI (19 juli 2009)

_MaCCe_ Majestas
19 juli 2009 · 1 319 Inlägg

Kom dit vid 9, åkte vid halv 12..

Tyckte träffen var sådär till en början... allt blir liksom så instängt och likadant varje gång.
Klart det är roligt och se bilar och vara bland likasinnade osv.

Kul fick vi oxå ha i ca 20 min... sen kom vit blå och döda träffen

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
cuppre negativ..
19 juli 2009 · 167 Inlägg

jag låg hemma med feber.. så det blev att ligga i soffan under filten och glo på film.. inte helt illa det heller..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
meatos
19 juli 2009 · 424 Inlägg

Var rätt lyckat tycker ja..

V745
19 juli 2009 · 116 Inlägg

Jag var ute och kikade till det också, men jag tycker bara att det var kul att se alla som börnade runt utanför Rusta. Några smällda däck blev det i alla fall. När det väl drog ihop sig till det man sett fram emot blev det uppenbarligen inget av det. I och för sig kan jag förstå det i och med att Bosse Batong var ute och åkte runt.
När jag var på väg hem igen åkte jag på Kallerstadleden och fick då se en röd 740 som blivit stoppad. De verkade vara på hugget ikväll.

Caylon Bayerische Motoren Werke
19 juli 2009 · 271 Inlägg

Mycket bättre träff än förra Lkpg-träffen! Bra mycket mer folk smile

Kul med folk som showar på parkeringen, samt en hel jäkla del med race. kul kul! smile

Synd bara att polisen fick nys om detta och körde runt med både civilbilar och radiobilar...

Summa kardemumma; Ser fram emot nästa lkpgträff! smile

BMW M3 E92 (2008)
850_GLT
19 juli 2009 · 947 Inlägg

V745 skrev:
Jag var ute och kikade till det också, men jag tycker bara att det var kul att se alla som börnade runt utanför Rusta. Några smällda däck blev det i alla fall. När det väl drog ihop sig till det man sett fram emot blev det uppenbarligen inget av det. I och för sig kan jag förstå det i och med att Bosse Batong var ute och åkte runt.
När jag var på väg hem igen åkte jag på Kallerstadleden och fick då se en röd 740 som blivit stoppad. De verkade vara på hugget ikväll.

Märkte det jag oxå att dom va på hugget.. blev stoppad 2 ggr inom 3 min tongue

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
V745
19 juli 2009 · 116 Inlägg

För min del var det här dessvärre sista träffen jag kommer kunna vara med på för den här säsongen. Race hade varit kul att se, men så blev dock inte fallet.

Blomster
19 juli 2009 · 82 Inlägg

Mycket lyckad träff.
Det som var roligast var karavanen genom stan mycket bra samman hållning.
Fick se en heldel race var också roligt.
Kommer hel klart på nästa träff.

RoroKungen
19 juli 2009 · 184 Inlägg

meatos skrev:
Var rätt lyckat tycker ja..

de tycker ja me.... audi utan lysa va !BRUTAL!!! nån som har info om bilen?

RoroKungen
19 juli 2009 · 184 Inlägg

Blomster skrev:
Mycket lyckad träff.
Det som var roligast var karavanen genom stan mycket bra samman hållning.
Fick se en heldel race var också roligt.
Kommer hel klart på nästa träff.

eller när vi körde genom polisstationen big_smile

wankelos
19 juli 2009 · 232 Inlägg

Kan ju säga såhär, anledningen till att polisen kännde för att köra upp batongerna i röven på oss var just för karavanen som gick mitt igenom stan OCH utanför polishuset tongue vi retade helt enkelt upp dom... vart dock en del körande bara att det förflytades rätt snabbt till några olika ställen, tyvärr så missade väldigt många den största uppvisningen av en audi som spann mer eller mindre 1,2,3:ans växel ut smile *stor applåd för dig du vet vem du är låter namn vara onämnt av olika anledningar*


Förövrigt så har klockan passerat 00.00 och jag har officiellt fyllt hela 21 år big_smile

Senast redigerat av galeen (19 juli 2009)

"Håller det inte så är det bara skit"
RoroKungen
19 juli 2009 · 184 Inlägg

Upp me lite bilder o filmer.. tongue

Endid
19 juli 2009 · 130 Inlägg

Tycker det var en lyckad kväll, synd bara att när det blir lite åka av att folk som står bredvid inte kan ha lite respekt och ta ett par steg tillbaka. att stå PÅ vägen och kolla gör knappast något bättre. Ser dock fram emot nästa träff och hoppas på lite mindre blåvitt !

Audi S4 (2011)
erlingborn1
19 juli 2009 · 33 Inlägg

kanon träff och lyckades dessutom elda upp ett par däck på rusta wink racen var kanon men stå längre från vägen nässta gång !!!! eller snett bakom bilarna   om någon har bilder eller filmer på min bil så skicka gärna ett pm. hade gött grabbar och tjejer tongue

Senast redigerat av erlingborn1 (19 juli 2009)

Skyline R33 <3
Mazda MX5 (1991)
Lexus GS300 (2001)
SanQuentin
19 juli 2009 · 35 Inlägg

Var mycket trevligt!!

Sometimes it's good to be schizophrene
Cause when I'm close to the end,
I've got always a friend.
taway
19 juli 2009 · 296 Inlägg

Det var en bra träff! Ångrar inte att jag åkte ner trots att jag fick åka själv från Örebro (tror jag). Mycket hög kvalité på bilarna som var där. Det var kul med karavanen men jag får be om ursäkt ifall jag villade bort någon. Det gick lite för fort tycker jag och för mig som inte kan stan så var det lite tufft att hänga på. Speciellt när folk började dela upp sig. Då får man chansa och som alla vet så är det 80% risk att det blir fel när man har att välja mellan två alternativ wink

Vart tog alla vägen sen? Jag letade i halva Linköping efter folk och hittade några jag stalkade en stund men jag blev snabbt vilse igen. Hittade knappt tillbaka till OnOff smile Väl där så var det inte många tappra själar kvar... GPS eller kartläsare är nog ingen dum idé till nästa gång...

Ska fixa mina bilder när jag vaknar. Har drygt 200 bilder att gå igenom.

Senast redigerat av taway (19 juli 2009)

wallan
19 juli 2009 · 66 Inlägg

De va fan kul som fan speciellt med karavanen big_smile fast snuten kunde ju skippat o bry sig tongue men e la deras jobb antar jag

Senast redigerat av wallan (19 juli 2009)

Volvo FTW
KUSHTER
19 juli 2009 · 85 Inlägg

Härligt! Bra träff, fler ska de bli.

Adder Adder
19 juli 2009 · 972 Inlägg

Bilder finns här: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=87397 Uppladdning pågår.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang